پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:28 - 1395/05/17

کنار مهران غفوریان در عکس جنجال‌ساز چه کسی ایستاده بود؟

مهران غفوریان مهمان نهمین برنامه آپاراتچی بود.او در این برنامه از فعالیت های اخیر خود گفت و همچنین از حاشیه ها و اتفاقاتی که پس از جشن حافظ رخ داد گفت.

کارگرآنلاین: برنامه آپاراتچی این بار به سراغ مهران غفوریان رفته اند تا چهره ای دیگر از این هنرمند را در قالب گفت و گو و تصویر به مخاطبان نشان دهند.

وی در ابتدا درباره اینکه این پروژه در چه مرحله ای قرار دارد و ویژگی های آن گفت: در حال طراحی سریال «زیر آسمان شهر» هستیم. مشاور پروژه رضا عطاران است و بودن رضا و مهران مهام  و آمدن حاج آقا پورمحمدی به شبکه 3 باعث شد که من جرئت این را پیدا کنم که دوباره «زیر آسمان شهر» را کار کنم.

وی از ایجاد تغییراتی در قسمت جدید این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: ساختمان قبلی را کوبیدند و ساختند. دیگر اصلا آن لوکیشن وجود ندارد ولی ما همون آدم ها هستیم یعنی بهروز خالی بند همان شخصیت، خشایار همان آدم و فولاد هم مثل قبل است.غلام شیشلولبند را در کنارمان نداریم ولی یادش را می کنیم، خداروشکر خانم رنجبر سلامت هستند و در داستان بهروز سراغ خانم ملکه رنجبر می رود و سراغ دیگران را می گیرد و ُایشان تعریف می کنند بقیه کجا هستند و چه می کنند.

من ۳۰۰ قسمت برای تلویزیون «زیر آسمان شهر» ساختم و فکر می کردم رکورد دارم. دیروز متوجه شدم رامبد ۴۰۰ قسمت «خندوانه» ساخته است. خیلی «خندوانه» را دوست دارم چون خود رامبد به آن واقعا اعتقاد دارد و وقتی که می سازد خودش از ته قلب شاد است نه اینکه بخواهد ادای شادی دربیاورد. در تلویزیون خیلی از مجری ها ادای شادی در می آورند و شادی کلک سینمایی اصلا قشنگ نیست.

مهران غفوریان در بخش دیگری از سخنان خود به توضیح درباره دلیل ادامه پیدا نکردن همکاری اش با مهران مدیری در مجموعه «در حاشیه» پرداخت و گفت: اختلافی بین من و مهران مدیری در طول مجموعه رخ نداد، کار «در حاشیه» مقداری طولانی شده بود و به قرارداد بعدی ام رسیده بود، قرارداد فیلم «ناردون» که همین روزها اکران می شود و من مجبور شدم بگویم برایم خداحافظی بنویسید که بروم.

وی به تجربه کاری خود با عبدالرضا کاهانی اشاره کرد و درباره این فیلم گفت: یکی از دغدغه های بزرگم این است که فیلم آقای کاهانی مشکل اکران پیدا نکند. چراکه یک فیلم به این خوبی با کارگردان عزیز و دوست داشتنی کار کردیم و برایم تجربه بازیگری جدیدی بود و می گفتند خوب از آب درآمده است.  

در ادامه این بازیگر با گله گی از عکاسی که عکس غفوریان و همسرش را روی فرش قرمز جشن حافظ منتشر کرده بود، گفت: معنی اون عکس که من روی فرد کناری که یکی از دوستانم به نام میثم بود، پتو انداختم این بود که من باید نفر بغل دستیم رو حذف کنم تا هیچ حرف و حدیثی نباشد. خیلی از همسرم بابت آن عکس ها معذرت می خواهم. من و خانمم مخالف عکس گرفتن و انتشار پیدا کردن آن بودیم. حتی همسرم گفت من نمی خواستم روی فرش قرمز راه بروم چون عکس می گیرند.عکاس حداقل اگر عکس می گیرد باید محرم باشد و عکسی را انتشار دهد که هم درست تر است و هم به موازین ما می خورد. عکاسی که هزار عکس می گیرد باید آن چیزی را اتتشار دهد که عده ای از آن سواستفاده نکنند./خبرآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین