پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:14 - 1395/09/29

تعویض های پرسپولیس اصلاً خوب نبود

بیرون کشیدن رضاییان اشتباه بزرگ برانکو بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: «وقتی تیم در وضعیتی ناخوشایندی گرفتار می‌شود مربیان باید تاکتیک را تغییر دهند نه اینکه بازیکنان را از زمین بیرون بکشند.»

به گزارش کارگرآنلاین، محمود کلهر درباره باخت پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «پرسپولیس خوب و قدرتمند بازی کرد و همه ما دیدیم که بازیکنان شرایط را برای ذوب آهن بسیار سخت کرده بودند و به این تیم یک فرصت گلزنی ندادند اما به هر حال فوتبال است و در یک لحظه تیم غافلگیر می‌شود. تیم پرسپولیس در 40 بازی گذشته دومین باخت را تجربه کرده است و به نظرم موقعیت خوبی هم باخت چرا که در نیم فصل می‌تواند ضعف‌های خود را اصلاح کند.»

وی افزود: «به نظرم بزرگترین ضربه تیم پرسپولیس از زمانی اتفاق افتاد که رامین رضاییان از ترکیب تیم بیرون کشیده شد. این بازیکن هجومی کار می‌کند و تیم هم به یک بازیکن هجومی نیاز داشت اما برانکو با بیرون کشیدن او از ترکیب تیم شانس پیروزی را از تیمش گرفت. وقتی که بازیکنی مانند حسین ماهینی یک دفاع است در زمین حضور دارد، بیرون کشیدن رضاییان یک اشتباه بزرگ بود.»

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه همیشه تعویض ها به نفع تیم نیست، عنوان کرد: «همیشه تعویض ها برای یک تیم کارساز نبوده است در حالی که مربی فکر می‌کند اگر بازیکنی را تعویض کند تیمش شرایط بهتری پیدا می‌کند اما این تفکر غلط است. وقتی تیم در یک وضعیتی گرفتار می‌شود مربیان باید تاکتیک را تغییر دهند نه اینکه بازیکنان را از زمین بیرون بکشند.»

وی عنوان کرد: «به نظرم تعویض های برانکو در این بازی اصلاً خوب نبود، نوراللهی و ولادمیر پریمیوف در این بازی به میدان آمدند در حالی که به نظرم تعویض های خوبی نبود چرا که نوراللهی هافبک دفاعی است و تأثیر چندانی بر روی بازی نداشت و پریمیوف هم در این دو بازی اخیر نشان داد از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار نیست.»

پیشکسوت پرسپولیس تأکید کرد: «متأسفانه تیم پرسپولیس در این چند بازی اخیر نشان داد در گلزنی کمی ایراد دارد. وقتی بازیکنان موقعیت صد در صد را گل نمی‌کنند همین امر باعث می‌شود که تیم حریف از این موقعیت استفاده کند.»

کلهر بیان کرد: «به نظرم ذوب آهن نقاط ضعف پرسپولیس را در این هفته آنالیز کرد و توانست روی همین نقاط ضعف به گل برسد و همچنین نقاط قوت پرسپولیس را می‌شناختند و نگذاشتند آنها از نقاط قوتشان استفاده کنند. همین باعث شد سه امتیاز این دیدار را ذوب آهنی ها کسب کنند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «پرسپولیس در این فصل نشان داد بسیار قدرتمند ظاهر شده است و به طور حتم اگر این روند ادامه پیدا کند در این فصل قهرمانی را به دست می آورد. در شرایط فعلی تیم پرسپولیس مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد و باید تمام تلاششان را کنند تا در این بازی ها خوب ظاهر شوند.»/پانا
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین