پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ10119:01 - 1399/12/05

اختصاصی کارگر آنلاین ؛

تامین اجتماعی به مردم بیمه شده رحم نکرد+دلیل

کارگر آنلاین | با اینکه حذف دفترچه های کاغذی اقدامی در زمان کنونی قابل ستایش است اما سازمان تامین اجتماعی بدون پیوست اطلاع رسانی جامع و مانع دست به این اقدام زد که بر اساس گزارش رسانه های خبری در چند روز گذشته مشکلات فراوانی در مراجعه مردم به مراکز درمانی این سازمان و طرف حساب با سایر بخش های درمانی کشور ایجاد کرده است .

به گزارش خبرنگار کارگر آنلاین ،  با اینکه حذف دفترچه های کاغذی اقدامی در زمان کنونی قابل ستایش است اما سازمان تامین اجتماعی بدون پیوست اطلاع رسانی جامع و مانع دست به این اقدام زد که بر اساس گزارش رسانه های خبری در چند روز گذشته مشکلات فراوانی در مراجعه مردم به مراکز درمانی این سازمان و طرف حساب با سایر بخش های درمانی کشور ایجاد کرده است .

سئوال از مسئولین تامین اجتماعی اینجاست آیا نباید یک ماه قبل از آغاز توقف استفاده از دفترچه از ظرفیت صدا و سیما در سطح ملی در قالب اطلاع رسانی های مختلف از جمله موشن گرافی و آموزش های مختلف از بخش های خبری و برنامه ای به مردم آموزش داده می شد . و به چند نشست خبری و ارسال خبر بسنده نمی شد.

آیا نباید از ظرفیت شبکه های اجتماعی و بازنشر اینفو گرافی های اطلاع رسانی گسترده استفاده می شد.

کار ساده ای بود .....

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
تا حالا کدام کار تامین اجتماعی بجا بوده؟ سازمانی که از عایدات بیمه شدگان بنا و ارتزاق میکنه خودش را از سایر بیمه شدگان و بازنشستگان یک سر و گردن بالاتر میدونه. بهتر از این نمیشه انتظار داشت!!!!!!!!@
خدا خیرشون نده مردومو سرگردون کردن ان شاالله سر خودشون بیاد درد مردومو بفهمن تو این اوضاع
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین