پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:02 - 1395/10/14

جای وقت گذاشتن روی موضوعات بی‌نتیجه به فکر هم‌افزایی باشیم

تاثیر منفی حواشی فدراسیون تیراندازی در بازی‌های آسیایی

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: تا زمانیکه بدهی‌های لازلو را پرداخت نکنیم زمینه‌ای برای توافق و تفاهم جدید وجود ندارد.

به گزارش کارگرآنلاین، سیدمهدی هاشمی در خصوص اعزام‌های برون مرزی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: تیم ملی تیراندازی اسفند ماه برای حضور در مسابقات جهانی راهی هند می‌شود. این مسابقات پیش از بازی‌های کشورهای اسلامی است و به ارتقا تیراندازان کمک می‌کند.

وی در ادامه در خصوص حضور تیم تیراندازی در بازی‌های کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در خصوص بازی‌های کشورهای اسلامی جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور نماینده کمیته برگزار می‌شود که امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص رای دیوان عدالت اداری و نتیجه مذاکرات با آنها گفت: این حرف‌ها سه سال است که مطرح می‌شود. این موضوع هم در بازی‌های آسیایی تهران تاثیر منفی داشت و هم در گذشته و اگر هم در آینده ادامه داشته باشد تاثیر خود را خواهد داشت. امیدوارم به جای اینکه وقت‌مان روی موضوعاتی تلف شود که نه تنها نتیجه‌ای ندارد بلکه تاثیر منفی دارد، بر هم افزایی و بهبود وضعیت موجود تلاش کنیم.

وی در خصوص ادامه همکاری با لازلو سوچک، سرمربی مجارستانی تیم ملی تیراندازی تصریح کرد: تا زمانیکه بدهی او را پرداخت نکنیم زمینه‌ای برای توافق و تفاهم جدید وجود ندارد. این موضوع هم تابع چالش‌ها و تنش‌ها بود و تاثیر خود را گذاشت. لازلو هم می‌خواهد بداند با  چه کسی باید کار کند و این همکاری چگونه است و چه تعهداتی به وی داده می‌شود. اگر بدهی‌های لازلو پرداخت شود با وی وارد مذاکرات جدیدی خواهیم شد./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین