پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:36 - 1395/12/11

درخواست از رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم در موسسات پدیده، ثامن‌الحجج و کاسپین

نماینده مردم اردل و فارسان گفت: موسسات پدیده، ثامن‌الحجج و کاسپین موسساتی هستند که دردسرهایی را برای مردم ایجاد کرده‌اند لذا از دولت تقاضامندم که دستور ویژه‌ای برای حل این مشکل به وزارتخانه‌های مربوطه صادر کنند.

به گزارش کارگرآنلاین، علی کاظمی نماینده مردم اردل و فارسان در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: متأسفانه موسسات مالی مشکلاتی را برای مردم ما ایجاد کردند.

وی افزود: موسسات پدیده، ثامن‌الحجج و کاسپین جزء موسساتی هستند که دردسرهایی را برای مردم ایجاد کرده‌اند لذا بنده از دولت و رئیس جمهور تقاضامندم که دستور ویژه‌ای به وزارتخانه‌های مربوطه صادر کنند از جمله وزارت کشو، اقتصاد و دارایی و وزارت دادگستری همچنین بانک مرکزی تا به طور جدی موضوع موسسات را که باعث بی‌اعتمادی مردم شده‌اند را بررسی کنند.

کاظمی تصریح کرد: امیدوارم افرادی که خسارت دیده‌اند در اسرع وقت مشکل آنها حل شود تا ما دیگر شاهد تجمع این افراد در جلوی مجلس نباشیم.

نماینده مردم اردل و فارسان در ادامه خاطرنشان کرد: از وزارت جهاد کشاورزی تقاضا دارم که مشکلات عدیده‌ای که برای مرغداران و صنعت مرغداری پیش آمده، مورد بررسی قرار دهند و نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت: درباره موضوع برق تقاضامندم در شهرستان کوهرنگ به دلیل نوسانات و ناپایداری شبکه برقی بعضی از بخش‌ها در مناطق محروم قطعی برق داشته باشند و در شهرک صنعتی آب نیز مشکلات زیاد ایجاد شده تقاض دارم نسبت به رفع این مشکل اقدامات سریعی را انجام دهند.

کاظمی افزود: از وزارت نفت و سازمان هواشناسی خواهشندم اقلیمی را که برای تعرفه گاز تعریف شده و باعث ایجاد اختلاف شهرها و روستاهایی که یک ساعت اختلاف دارند و از نظر زمین‌شناسی در یک موقعیت هستند نسبت به اصلاح و رفع این اختلاف اقدام کنند./باشگاه خبرنگاران



 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین