پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:25 - 1396/02/02

اموال موسسه میزان کفاف سپرده های مردم را می دهد

تسویه حساب سپرده گذاران موسسه میزان آغاز شده است

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،با بیان اینکه اموال موسسه "میزان" کفاف سپرده های مردم را می کند،گفت:توقف پرداخت مطالبات مشتریان در برهه ای از زمان به علت نقد نشدن برخی از اموال این موسسه بوده است.

به گزارش کارگرآنلاین، علی قربانی  با اشاره به آخرین وضعیت "موسسه مالی میزان"، گفت: در جلسه ای با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی در خصوص نحوه واگذاری اموال این موسسه به بانک صادرات ارایه شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اموال موسسه میزان به اندازه سپرده مشتریان است، افزود: ملک و املاک این موسسه می تواند کفاف مطالبات سپرده گذاران باشد از این رو نگرانی در این باره نیست.

وی با تاکید بر اینکه بانک صادرات در مقطعی برخی از مطالبات سپرده گذاران موسسه میزان را پرداخت کرده است، تصریح کرد: توقف پرداخت مطالبات مشتریان در برهه ای از زمان به علت نقد نشدن برخی از اموال این موسسه بوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به پیگیری های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، افزود: با پیگیری های این کمیسیون مقرر شده تا دولت هرچه سریع تر با درنظرگرفتن سازوکاری مشخص مطالبات مشتریان موسسه "میزان" را بپردازد.

قربانی با بیان اینکه برداشت 5 درصد مابه تفاوتی که بانک صادرات از روی سپرده گذاری های میزان برمی دارد رقم زیادی است، تصریح کرد:درخصوص تعیین تکلیف سپرده مشتریان میزان مقرر شده کسانی که سپرده های بالا دارند؛به مدت یکسال در بانک صادرات سپرده گذاری کنند تا پس از یک سال بتوانند پول خود را بردارند.

وی ادامه داد:یک سال هم زمان زیادی است،اما مردم پس از این زمان به پول خود می رسند از این رو جای نگرانی نیست.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: قطعا سپرده های مردم نزد موسسه "میزان" پرداخت می شود و کلید این کار از سوی بانک صادرات زده شده است./خانه ملت 
 

بانک مرکزی رسیدگی به مشکلات موسسه میزان را به بانک صادرات تحمیل نکرده است

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین