پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:55 - 1396/03/06

سرنوشت لیست آمد نیوز برای انتخابات شورا

کسانی که دل به کانال سازمان اطلاعات ترکیه برای رای آوری بسته بودند به کاهدان زدند زیرا مردم نشان دادند آمد نیوز جایگاهی در جامعه ایران ندارد که اگر داشت لیست اختصاصی او با چنین شکستی مواجه نمی شد.

به گزارش کارگرآنلاین، کانال آمد نیوز که وابستگی های مالی و سیاسی به سازمان اطلاعات ترکیه(میت) دارد از زمان تشکیل با انتشار اسناد دروغین سعی در فریب افکار عمومی در کشور را داشته و با تمام هوچی گری های خود همواره سعی کرده تاثیر گذار باشد اما در این میان لیستی را برای انتخابات شوراها منتشر کرد که با لیست اصلاح طلبان متفاوت بود.

آمد نیوز برخی چهره های لیست امید را حذف کرد و برخی افراد دیگر همچون سرخو و حکیمی پور و یاشار سلطانی را در لیست قرار داد و همه تلاش خود را انجام داد تا مردم را مجاب کند تا به این افراد رای دهند. نتایج انتخابات شوراها مشخص شد اما در این بین لیست پیشنهادی آمدنیوز حکیمی پور وسرخو و یاشار سلطانی و ... رتبه نزدیک به 50 و پایین تر از اصولگرایان قرار گرفت.

این موضوع مشخص می کند کسانی که دل به کانال سازمان اطلاعات ترکیه برای رای آوری بسته بودند به کاهدان زدند زیرا مردم نشان دادند آمد نیوز جایگاهی در جامعه ایران ندارد که اگر داشت لیست اختصاصی او با چنین شکستی مواجه نمی شد. آمد نیوز تنها و تنها به دنبال ایجاد اختلاف و گل آلود کردن آب در فضای سیاسی ایران است اگر نه با انتشار اخبار کذب خیر ملت را نمی خواهد، سرنوشت لیست آمدنیوز هم در انتخابات شوراها مشخص شد که شکستی مفتضحانه داشت و سرنوشت دروغ پردازی و لجن پراکنی غیر از این هم انتظار نمی رفت رقم بخورد./افکار تیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین