پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:08 - 1396/04/16

اما و اگر‌های دربی استقلال و پرسپولیس در آلمان

برگزاری دیدار ۲ تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در هاله اى از ابهام قرار دارد و هنوز وضعیت این دربى مشخص نیست.

به گزارش کارگرآنلاین؛دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در حال حاضر با توجه به جذب بازیکنانى که در نقل و انتقالات داغ تابستانى انجام دادند در اردو هاى پیش از آغاز فصل لیگ به سر مى برند.

اردو هایى که از پیش توسط مربیان هر دو تیم برنامه ریزی شده و در حال حاضر هم بازیکنان استقلال و پرسپولیس براى آمادگى هر چه بیشتر به بدنسازى و تمرینات حرفه اى مى پردازند تا با قدرت در میدان‌ها حاضر شوند.

 استقلالى‌ها هم اکنون در ارمنستان و پرسپولیسى‌ها نیز طبق خواسته برانکو در اوکراین به سر مى برند. با توجه به حضور این دو تیم در اردو هاى خارجى در همین راستا حامى مالى مشترک سرخابى‌ها دربى اى را بین دو تیم در نظر گرفته که بدون شک برگزارى آن در آلمان تجربه جالبى است.

به این ترتیب طبق هماهنگى هاى صورت گرفته از سوى حامى مالى قرار بر این است هر دو تیم پس از اتمام اردوهای خود به آلمان بروند تا این دیدار را در ٢٥ تیر ماه برگزار کنند. حتى بازیکنان استقلال و پرسپولیس کارهاى مربوط به روادید خود را نیز انجام داده اند تا در این زمینه مشکلى نداشته باشند.

به طور حتم  برگزارى این دیدار در آلمان هم مى تواند تبعات مثبت داشته باشد هم منفى. منفى از این لحاظ که هر یک از دو تیم در صورت شکست در این بازى دیگر نمى توانند از لحاظ روحى تا نیم فصل در موقعیت خوبى قرار داشته باشند و شاید درآمدى که براى این بازى پیش بینى کردند محقق نشد. در آن صورت چه فردى پاسخگوى این مشکلات خواهد بود.

از طرفى این احتمال وجود دارد این دو تیم هنگام انجام دربى ٨٥ در شرایط کامل آمادگى نباشند. با این وجود بهتر بود انجام بازى که البته در آلمان بسیار جذاب خواهد بود با یک کارشناسى بهتر برنامه ریزى می شد.

همچنین تیم‌ها هنوز ارنج اصلى خود را با توجه به جذب بازیکنان جدیدى که انجام داده اند پیدا نکردند و همین امر باعث مى شود بازی خوبی ارائه ندهند و احتیاط را در دستور کار قرار دهند، اما از طرفى این بازى تنها براى تماشاگران حاضر در آلمان مى تواند جذاب باشد و البته کمى هم براى بازیکنان جالب خواهد بود چرا که ، بازى سنتى خود را خارج از ایران و آن هم مقابل چشمان ایرانى هاى حاضر در آلمان برگزار مى کنند.

با تمام این تفاسیر در درجه اول باید درآمدى که از این دیدار حاصل مى شود و در اختیار هر دو تیم قرار مى گیرد ارزش این را داشته باشد که در صورت شکست هر تیم مشکلی برای تیم بازنده ایجاد نشود.

از طرفى تیم استقلال نیز که این روز‌ها در اردو به سر مى برد باید برخى از جوانان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهد که همین امر باعث مى شود در این دیدار آن طور که باید دست کادرفنی باز نباشد و در انتخاب بازیکن با مشکل مواجه شود.

البته شنیده‌ها حاکى از آن است که افراد برگزار کننده دربى هشتاد و پنجم که در ایران و آلمان حضور دارند به خوبى به انجام این امر واقف هستند، اما پس از تمام این صحبت‌ها باید بدانیم شاید سرمربیان هر 2 تیم به نوعى با برگزارى چنین دیدارى آن هم قبل از شروع فصل و تحت الشُعَاع قرار گرفتن تیم هایشان مخالف باشند.

این دیدار قرار است ٢٥ تیر ماه جارى برگزار شود، که البته خبرهایى غیررسمی در مورد لغو این بازى به گوش مى رسد./باشگاه خبرنگاران
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین