پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:46 - 1400/02/28

وکالت نامه قلابی دست کلاهبرداران را رو کرد

کارمند یک دفترخانه که با تنظیم وکالت نامه جعلی و همدستی ۴ نفر دیگر قصد کلاهبرداری چهارونیم میلیارد تومانی داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند.

اواخر اردیبهشت امسال پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به همراه 2 متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد که چکیده پرونده نشان می‌داد متهمان با در دست داشتن برگ وکالتنامه‌ای قصد برداشت مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان از یک حساب بانکی را داشتند.

با توجه به هوشمندی رئیس بانک، موضوع به‌صورت تلفنی از شاکی استعلام و مشخص شد که صاحب حساب چنین وکالتنامه‌ای را تنظیم نکرده است.

سرهنگ سیدعلی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: افراد مراجعه کننده به بانک توسط مأموران کلانتری 122 دربند دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

در ادامه با توجه به اصالت برگ وکالتنامه مأموران به‌دنبال صادر کننده وکالتنامه رفتند ومشخص شد که متهمان با همدستی یک کارمند دفترخانه اقدام به تنظیم وکالتنامه محضری کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: در این رابطه، شاهدان تنظیم وکالتنامه که با حضور در دفترخانه هویت متهمان را تأیید کرده بودند و کارمند دفترخانه دستگیر شدند و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
گفتنی است کشف سایر جرایم احتمالی متهمان توسط مأموران آگاهی ادامه دارد.

منبع: ایران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین