پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:27 - 1400/03/26

تسهیلات جدید۲۵۰ میلیون تومانی+خبرخوش

تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن که در ثبت‌نام در مراحل نخست ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود و چند روز گذشته از افزایش ۵۰ میلیون تومانی آن صحبت می‌شد، به ۲۵۰ میلیون تومان برای هر متقاضی افزایش می‌یابد.

 ایسنا به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده که سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است و این رقم در آینده نزدیک نهایی و تصویب می‌شود.

بر اساس این گزارش، برای ساخت هر واحد مسکونی در طرح اقدام ملی حدود سه میلیون تومان هزینه می‌شود و به نظر می‌رسد میزان آورده متقاضیان، با دریافت تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی، کاهش قابل ملاحضه‌ای می‌یابد.

ثبت‌نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن از ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در بیش از ۲۰۰ شهر کشور آغاز شده است و تا امروز چهارشنبه ادامه داشت.

طرح اقدام ملی مسکن با ظرفیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، در برنامه‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن قرار دارد که عملیات اجرایی آن‌ با پیشرفت میانگین ۳۰ درصد در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

مرحله نخست افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن آبان‌ سال گذشته انجام شد.

 فرصت ثبت‌نام مسکن ملی امروز ۲۶ خردادبه پایان می‌رسد. پنجمین دوره ثبت‌نام در طرح مسکن ملی از روز ۱۹ خرداد شروع شده و امروز (۲۶ خرداد) به اتمام می‌رسد. قرار بود به متقاضیان خانه در این طرح وام داده شود.

مبلغ این وام قرار بود در ابتدا بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان باشد. اما از فروردین امسال اعلام شد که قرار است مبلغ این وام به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یابد. شرایط دریافت وام مسکن ملی برای متقاضیان چیست؟

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین