پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:00 - 1400/03/29

ورود به خط ویژه فوت راکب موتورسوار را در پی داشت

سرهنگ احسان مومنی از تصادف بین موتور سیکلت و تاکسی در خط ویژه بزرگراه امام علی (ع) بعلت ورود موتورسیکلت داخل خطوط ویژه و فوت راکب موتورسیکلت خبر داد .

سرهنگ "احسان مومنی" عنوان کرد: با وقوع یک فقره تصادف  فوتی  در محدوده بزرگراه  امام علی (ع)  ایستگاه بی آرتی مدنی  به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که در ساعت 12 ظهر دیروز ،  یکدستگاه موتورسیکلت به علت ورود به خطوط ویژه و  حرکت در مسیر خلاف جهت  به صورت رخ به رخ با یکدستگاه تاکسی که آن نیز با سرعت بالا مشغول تردد در خط ویژه همان مسیر بود برخورد می نمیاد .

او افزود : شدت حادثه به حدی بوده که راکب موتورسیکلت پس از این برخورد چندین متر به سمت پشت تاکسی پرتاب می شود و متاسفانه بعلت برخورد از ناحیه سر با سطح آسفالت در همان محل حادثه فوت می نماید .

مومنی بیان داشت: تیم کارشناسی  منطقه 25 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او در خصوص این حادثه گفت : در این تصادف راکب موتورسیکلت  بعلت ورود غیر مجاز به داخل خط ویژه و حرکت به  صورت خلاف جهت  مقصر این حادثه می باشد که البته  ورود  غیر مجاز  و سرعت بالای تاکسی به خط ویژه این مسیر نیز در حال بررسی و  اعمال نظر از سوی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ می باشد .

مومنی از رانندگان خواست به هیچ عنوان وارد خطوط ویژه نشوند چرا که این خطوط مخصوص عبور اتوبوس  و خودروهای امدادی تعریف گردیده و ورود به آن تخلف محسوب می گردد سرعت بالای این تاکسی  عجله و شتاب در رسیدن به مقصد و عدم رعایت قوانین و مقررات و حرکت خلاف جهت و عدم استفاده از کلاه کاسکت توسط راکب موتورسیکلت دست در دست هم داد تا شاهد حادثه ای غم انگیز در شهر تهران باشیم که امید است با رعایت قانون توسط رانندگان  این حوادث دیگر روی ندهند  .

 

منبع: برنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین