پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:11 - 1400/03/29

نسخه ضد کرونا بهانه‌ای برای آزار دختر جوان

دختر جوان که از ترس ابتلا به کرونا ۱۰ میلیون تومان به یک پسر شیاد داده بود تا از یک رمال برایش نسخه ضد کرونا بگیرد نمی‌دانست در دام شوم این پسر گرفتار خواهد شد.

دختر جوان که از ترس ابتلا به کرونا 10 میلیون تومان به یک پسر شیاد داده بود تا از یک رمال برایش نسخه ضد کرونا بگیرد نمی‌دانست در دام شوم این پسر گرفتار خواهد شد.

چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس از آزار و اذیت و سرقت طلاهایش به دست پسری جوان خبر داد و گفت: از وقتی کرونا در ایران شیوع پیدا کرد من خیلی می‌ترسیدم که مبادا مبتلا شوم و پدر و مادرم نیز کرونا بگیرند به همین خاطر خیلی کم از خانه بیرون می‌آمدم و همیشه ترس از ابتلا داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم هر طور شده حتی در بازار سیاه واکسن پیدا کنم و بخرم تا با تزریق آن ایمنی پیدا کنم.

 یکی از روزهای بهاری زمانی که از شرکت بیرون آمدم تا سوار بر تاکسی شوم، خودروی پژویی مقابل پایم توقف کرد از آنجایی که تصور می‌کردم پسر جوان راننده مسافربر باشد سوار خودرو شدم. اما خیلی زود پسر جوان که پیام نام داشت سر صحبت را با من باز کرد و شماره‌اش را داد تا با او تماس بگیرم.

پیام وقتی متوجه ترس شدید بهنوش از کرونا شد گفت رمالی را می‌شناسد که نسخه ضد کرونایی می‌دهد و در ازای آن 10 میلیون تومان می‌گیرد. اما این نسخه به قدری کارساز است که هر کسی آن را همراه داشته باشد هرگز کرونا نمی‌گیرد.

بهنوش نیز با اعتماد به حرف‌های پیام 10 میلیون تومان را پرداخت و نسخه را گرفت اما حدود یک ماه بعد در کمال ناباوری به کرونا مبتلا شد. بهنوش پس از بهبودی وقتی متوجه قلابی بودن نسخه شد به سراغ پیام رفت تا به او اعتراض کند اما پیام به بهنوش گفت که او را نزد رمال می‌برد تا خودش در خصوص نسخه قلابی صحبت کند.

اما زمانی که دختر جوان سوار خودروی او شد، وی را به محلی خلوت برد و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داد و طلاها و پول‌های دختر جوان را به سرقت برد.

بدین ترتیب با شکایت دختر جوان تحقیقات برای بازداشت پسر شیاد به دستور بازپرس شعبه ۸ بازپرسی دادسرای جنایی تهران آغاز شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی وارد عمل شده تا او را بازداشت کنند.

منبع: ایران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین