پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:01 - 1400/03/30

۸ کشته در تصادف اتوبان زنجان - قزوین

در تشریح ماجرای تصادف ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه شب گذشته این است که واژگونی خودروی نیسان و اقدام اطرافیان راننده و همچنین یک راننده خودروی سمند عبوری برای کمک به وی که در خودروی پشت سری وی بوده‌اند موجب رقم خوردن یک تصادف خونین در اتوبان زنجان به قزوین شده است.
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع یک تصادف تاسف بار طی شب گذشته در اتوبان زنجان به قزوین گفت: در این تصادف 6 نفر کشته و دو نفر مصدوم شده‌اند. در زنجان با اشاره به وقوع یک تصادف در محور زنجان به قزوین اظهار داشت: این تصادف به دلیل بی احتیاطی عابران پیاده و بی توجهی راننده کامیون روی داده است.

وی در تشریح ماجرای تصادف ساعت 20 و 15 دقیقه شب گذشته گفت: واژگونی خودروی نیسان و اقدام اطرافیان راننده و همچنین یک راننده خودروی سمند عبوری برای کمک به وی که در خودروی پشت سری وی بوده‌اند موجب رقم خوردن یک تصادف خونین در اتوبان زنجان به قزوین شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: اقدام سرنشینان خودروی پراید که از اقوام راننده نیسان واژگون شده بوده‌اند در پیاده شدن برای امدادرسانی به وی و خواب آلودگی راننده تریلی موجب شد 6 نفر در این حادثه فوت و دو نفر هم مصدوم شوند.

این مسئول با بیان اینکه عدم توجه به جلوی راننده کامیون دلیل 50 درصد این تصادف خونین و تاسف‌بار بوده است، ادامه داد: تاریکی و بی‌احتیاطی دیگر عوامل درگیر در تصادف هم در وقوع این حادثه تاثیرگذار بوده است.

شیرمحمدی افزود: شدت حادثه روی داده به حدی بود که کامیون با شکستن گاردریل وسط اتوبان به لاین شمالی عبور کرده بود.

وی با اشاره به اختلال به وجود آمده در تردد اتوبان زنجان به قزوین پس از تصادف شب گذشته به دلیل درگیر شدن هر دو لاین بیان کرد: این اختلال در حال حاضر رفع شده و تردد عادی شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطر نشان کرد: تصادف شب گذشته در مرحله اول واژگونی حتی مصدوم هم نداشته ولی عوامل بعدی تلفات جانی و مالی تصادف را به این سنگینی کرده است.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت جاده‌های استان با توجه به بارش‌ها و پایین بودن دما گفت: تردد در محورهای استان در حال حاضر عادی است.

شیرمحمدی  با اشاره به افزایش حجم ترافیک به هنگام عصر روز پنجشنبه در محورهای استان زنجان تاکید کرد: با توجه به اینکه دلیل اغلب تصادفات بی‌احتیاطی است رانندگان باید ضمن توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی دقت لازم را داشته باشند.
 

منبع: فارس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین