پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:14 - 1397/07/08

جلسه شورای عالی کار را هرچه سریعتر برگزار کنید/آقای رئیس‌جمهور پیشقدم شوید

طومار ۲ هزار نفری برای افزایش دستمزد کارگران

حدود ۲ هزار نفر از کارگران شاغل در شهرستان تبریز با امضایِ طوماری، به صراحت تاکید کردند که خواهان برگزاری هرچه سریعتر جلسه شورای عالی کار به منظور بازنگری در مزد سال ۹۷ هستند.

به گزارش کارگرآنلاین، حدود ۲ هزار  نفر از کارگران شاغل در شهرستان تبریز با امضایِ طوماری به صراحت تاکید کردند که خواهان برگزاری هرچه سریعتر جلسه شورای عالی کار به منظور بازنگری در مزد سال ۹۷ هستند.

متن این طومار که رونوشتی از آن برای «علیرضا محجوب» رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی ارسال شده، به شرح زیر است:

با توجه به تلاش نمایندگان کارگران در شورای عالی کار جهت برگزاری جلسه به خاطر بررسی شرایط اقتصادی و معیشتی نابه‌سامانی که بر جامعه حاکم شده و اقلام مصرفی و غیرمصرفی لحظه به لحظه گران می‌شوند و قربانیان این وضعیت، فقط و فقط قشر ضعیف جامعه که همان کارگران می‌باشند را شامل می‌شود.

لذا ما امضاکنندگان این طومار به عنوان بخشی از کارگران شاغل در شهر صنعتی تبریز، ضمن حمایت از نمایندگان خود، درخواست برگزاری هرچه سریعتر جلسه شورای عالی کار را خواهانیم و از آقای دکتر حسن روحانی،  رئیس‌جمهوری محترم، نیز خواستار پیش‌قدم شدن در حل این موضوع و مسئولیت پذیری مسئولین ذی‌ربط در قبال کارگران و عمل کردن به مسئولیت اجتماعی قانونی خود در مقابل کارگران زحمتکش می‌باشیم.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین