پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:32 - 1397/09/22

چرا سپاه به صنعت خودروسازی ورود نمی‌کند؟

بسیاری از مردم با توجه به کیفیت خودروهای داخلی، انتظار دارند سپاه به این صنعت ورود کرده و خودروهای با کیفیت بسازد.
به گزارش کارگرآنلاین، سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز آمریکا همان مسیر گذشته را دنبال می‌کند به گونه‌ای که هر روز یک مسئله جدید را پدید می‌آورند، ولی پرونده اصلی که پیگیری می‌کنند برجام و قدرت منطقه‌ای و قدرت موشکی ایران است.
بنده نمی‌خواهم کسی را متهم کنم، اما اگر نگاه به داخل باشد مسئولان به سراغ دانشگاه‌ها می‌آیند، ولی آقایان به کوچه پس کوچه‌های اروپا مسلط‌تر هستند و هر نیازمندی که دارند به سمت اروپا می‌روند. با این وجود این نگاه به سراغ دانشگاه نمی‌آید. رهبر معظم انقلاب دانشجویان را آتش به اختیار خطاب کردند با این وجود شما نباید منتظر بمانید تا دولت کاری انجام دهد توصیه من به شما این است که با هدف گذاری کار‌ها برای رسیدن به این اهداف برنامه ریزی کنید. ابتدا بنده باید از مدیران صنعت خودروسازی دفاع کنم، چون اینکه بگوییم آن‌ها غرب گرا هستند خوب نیست، ولی بحثی که وجود دارد این است که آن‌ها یک تیم همگرا، منسجم و هم قسم نیستند و بعضا افراد انقلابی در بین آن‌ها تک و یا چند نفر هستند.
 
ما می‌توانیم به صنعت خودروسازی کمک کنیم و همان طور که وزارت نیرو اعلام کرد ما در باورسازی ابر‌ها مشکل داریم و هواپیما نداریم، با این وجود ما بلافاصله اعلام آمادگی کردیم و کار باورسازی ابر‌ها را از پارسال آغاز و امسال نیز دنبال می‌کنیم و البته پولی هم نگرفته ایم، چون هر جا نیاز کشور است ما در آنجا کمک می‌کنیم. در هر حال ما نمی‌توانیم در کار دیگران دخالت کنیم، ولی هر جا که از ما خواستند حضور پیدا کردیم. مثلا دولت در حوزه عمرانی با سپاه قرارداد می‌بندد، ولی باز هم می‌گویند سپاه کار اقتصادی می‌کند.
download

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین