پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:15 - 1397/11/17

زنی که ۱۰ سال در کما بود، بعد از تجاوز زایمان کرد!+ عکس

پلیس یک مرد ۳۶ ساله را بازداشت کرده و می‌گوید نتایج تحقیقات نشان می‌دهد او مظنون اصلی آزار به زن بیماری است که در وضعیت نباتی به سر می‌برد اما باردار شده و ماه گذشته زایمان کرد. با روژان در ادامه همراه شوید.
به گزارش کارگرآنلاین، ناتان ساترلند، ۳۶ ساله، پرستاری است که گفته شده در روزهای باردار شدن این بیمار ۲۹ ساله در کلینیک هاسیندا از او مراقبت می‌کرده است.
 
پلیس آقای ساترلند را به اتهام تجاوزجنسی و همچنین آزار فرد بی‌دفاع بازداشت کرده است.
 
زن ۲۹ ساله‌ای که از دوران خردسالی در این کلینیک تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت روز ۲۹ دسامبر گذشته زایمان کرد و یک پسر به دنیا آورد. نوزاد هم اکنون به خانواده این زن، که هویتش فاش نشده تحویل داده شده است.
 
کارمندان این کلینیک پیش‌تر گفته بودند که هرگز از باردار شدن این بیمار خبر نداشتند چرا که او ناتوان از برقراری ارتباط است و اختلال ذهنی بسیار شدید دارد. پرستاران تنها چند روز مانده به موعد زایمان متوجه آن شدند.
 
پس از تولد این نوزاد پلیس تحقیقات برای یافتن مظنون را آغاز کرد و از همه کارمندان مرد این کلینیک نمونه دی‌ان‌ای گرفت.
 
 
پلیس می‌گوید آقای ساترلند که یک پرستار با پروانه رسمی در این کلینیک است در دورانی که بارداری روی داده مسئول مراقبت از بیمار بوده است.
 
این رویداد به استعفای مدیرعامل کلینیک هاسیندا انجامید و این کلینیک پروتکل‌های مراقبتی خود را هم تغییر داده به طوری که اکنون هیچ پرستاری مردی بدون حضور یک زن نمی‌تواند وارد اتاق بیماران زن شود.
 
در همین حال گزارش شده که دو نفر دیگر از دکتران این کلینیک هم این هفته از کار برکنار شده‌اند.
 
همزمان گروهبان تام تامپسون از پلیس شهر فونیکس گفته حال پسربچه خوب است.
 
“ما دخل و تصرفی در این که چگونه به این دنیا قدم می‌گذاریم نداریم اما به عنوان یک جامعه ما این اختیار را داریم که این نوزاد را دوست بداریم.”
 
بیمار نباتی، وضعیتی است که به علت ضایعه مغزی شدید در برخی از بیمارانی که به اغما رفته‌اند، رخ می‌دهد به نحوی که بیمار در این حالت بیدار می‌گردد ولی هوشیاری و آگاهی خود را مجدداً به دست نمی‌آورد.
 
منبع: رکنا 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین