پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:19 - 1398/01/05

قیمت طلای ۱۸ عیار کاهش یافت / قیمت سکه و دلار گران شد

قیمت های دلار و طلا پس از حوادث امروز کشور اعلام شد +جزییات

امروز دلار در صرافی‌ها ۱۲,۹۴۶ (دوازده هزار و نهصد و چهل و شش ) تومان قیمت‌گذاری شد و قیمت یورو نیز افزایش یافت. در مقابل طلای ۱۸ عیار کاهش قیمت داشت.
به گزارش کارگر آنلاین ،در پنجمین روز از فروردین ماه قیمت دلار در صرافی‌ها افزایش پیدا کرد و  ۱۲,۹۴۶ (دوازده هزار و نهصد و چهل و شش ) تومان قیمت گذاری شد. همچنین طلای ۱۸ عیار با کاهش قیمت همراه بود.
 
آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به طوری که هر اونس طلا که دو روز پیش تا ۱,۳۱۳ (یک هزار و سیصد و سیزده ) تومان رسیده بود، امروز – دوشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۲۵ مارچ ۲۰۱۹ – با رشد ۰.۳۳ درصدی به ۱,۳۱۸ (یک هزار و سیصد و هجده ) دلار رسید.
 
قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۸۶ درصدی، از ۴۲۹,۸۷۰ (چهارصد و بیست و نه هزار و هشتصد و هفتاد ) تومان به ۴۲۶,۲۰۰ (چهارصد و بیست و شش هزار و دویست ) تومان رسید.
 
آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
در بازار امروز هر گرم طلا ۲۴ عیار نسبت به شش روز پیش، با ۴۹۶۰ تومان کاهش، ۵۶۸,۲۰۰ (پانصد و شصت و هشت هزار و دویست ) تومان نرخ گذاری شد.
 
آخرین نرخ طلای ۱۸ عیار
امروز طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰ برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، به طوری که طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰ که ۶ روز پیش تا ۴۲۴,۱۰۰ (چهارصد و بیست و چهار هزار و یکصد ) تومان رسیده بود، امروز – دوشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۲۵ مارچ ۲۰۱۹ – با کاهش ۰.۸۵ درصدی به ۴۲۰,۵۰۰ (چهارصد و بیست هزار و پانصد ) تومان رسید.
 
آخرین نرخ مثقال طلا
هر مثقال طلا امروز با کاهش ۰.۶۵ درصدی، از ۱,۸۵۸,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و پنجاه و هشت هزار) تومان به ۱,۸۴۶,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و چهل و شش هزار) تومان رسید.
 
قیمت دلار امروز در صرافی‌ها
امروز دلار مانند شش روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. قیمت دلار که شش روز پیش تا ۱۲,۸۹۴ (دوازده هزار و هشتصد و نود و چهار ) تومان رسیده بود، امروز – دوشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۲۵ مارچ ۲۰۱۹ – با رشد ۰.۴ درصدی به ۱۲,۹۴۶ (دوازده هزار و نهصد و چهل و شش ) تومان رسید.
 
منبع: سایت دنیای اقتصاد
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین