پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:41 - 1398/02/10

بسته جدید حمایتی تأمین اجتماعی ؛

خبر خوش رئیس سازمان تامین اجتماعی برای تولید کنندگان+جزییات

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور از اعلام بسته جدید حمایتی تأمین اجتماعی برای تولیدکنندگان و کارآفرینان تا چند روز آینده خبر داد و گفت: ما رونق تأمین اجتماعی را در گروی رونق تولید می‌دانیم.
به گزارش کارگر آنلاین ، محمدحسن زدا در گفت‌وگو با تسنیم در کرمان، با یادآوری اینکه "در هفته کار و کارگر حضور داریم" اظهار داشت: درمانگاه راور را که با پیگیری نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس و به‌همت نوربخش رئیس فقید سازمان تأمین اجتماعی احداث شده بود امروز افتتاح شد.
 
وی با ابراز تأسف از اینکه مردم این منطقه تا به امروز از نعمت بهره‌مندی از درمان مستقیم در راور محروم بودند افزود: خوشحالم که امروز مردم راور می‌توانند از بهترین و جدیدترین خدمات تأمین اجتماعی در منطقه برخوردار شوند.
 
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه "امیدواریم با این اقدامات مردم از خدمات سازمان راضی باشند" گفت: نگاه ویژه‌ای به استان کرمان داریم چرا که استانی است که پوشش مناسبی در سازمان تأمین اجتماعی دارد و به همین دلیل لازم است که توجه بیشتری به این استان داشته باشیم.
 
 
12درصد جمعیت استان مرکزی مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی هستند
 
وی با اعلام اینکه "همه نقاط استان مورد توجه ماست و در نقاطی که نیاز باشد در زمینه ارتقاء، تکمیل و گسترش زیرساخت‌های خدماتی و درمانی اقدام می‌کنیم" خاطرنشان کرد: هدف ما این است که گسترش خدمات منصفانه و عادلانه باشد.
 
زدا با بیان اینکه هر جا که نیاز آن احساس شود و کمبود و یا عقب‌افتادگی وجود داشته باشد باید جبران شود افزود: کنار این مسئله باید توجه داشته باشیم که منابع سازمان تأمین اجتماعی محدود است و در قالب یک بودجه سالانه باید کمبودها را جبران کرد، نباید توقع داشت که همه عقب‌افتادگی‌ها را یک‌ساله جبران کنیم.
 
وی با ابراز اینکه "از رئیس فقید سازمان تأمین اجتماعی یاد گرفتیم که باید در منطقه حضور داشته باشیم و مشکلات را از نزدیک ببینیم" بیان کرد: امیدواریم که این مسئله سنگ‌بنای جبران عقب‌افتادگی‌های گذشته باشد.
 
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور با یادآوری اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده است گفت: امیدوارم که مردم، کارفرمایان و تولیدکنندگان این احساس را داشته باشند که تأمین اجتماعی کنار تولید است و ما رونق تأمین اجتماعی را در گروی رونق تولید می‌دانیم.
 
وی با اعلام اینکه یک بسته حمایتی تا چند روز آینده تقدیم کارفرمایان و کارآفرینان می‌شود عنوان کرد: در این بسته انواع تسهیلاتی که برای رونق تولید نیاز است از جمله تقسیط، بخشودگی جرائم و کمک به کارگاه‌های دارای بحران از سوی سازمان تأمین اجتماعی ارائه شده است.
 
زدا با عنوان اینکه خدمات فراوانی در این بسته حمایتی ارائه می‌شود گفت: این بسته تا چند روز آینده رسماً اعلام می‌شود و امیدواریم که جامعه تولیدکنندگان از سازمان تأمین اجتماعی راضی بوده و ما را کنار خود ببینند.
 
انتهای پیام/ش*
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین