پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:24 - 1398/02/25

تبلیغ در گوگل بهترین راه بازاریابی

بهترین راه بازاریابی آسان و زود بازده اعلام شد

بازاریابی به معنای برقراری ارتباط سودآور با مشتری می باشد. بازاریابی در گذشته به شیوه سنتی بود اما با گذشت زمان و با به وجود آمدن اینترنت، شکل دیگری به خود گرفت. بازاریابی سنتی جای خود را به بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ داده است. بستر اصلی این کار فضای اینترنت می باشد. فضای اینترنت شامل وب سایت های مختلف، شبکه های اجتماعی، موتور های جستجو و ... می باشد.
به گزارش کارگر آنلاین ، بازاریابی به معنای برقراری ارتباط سودآور با مشتری می باشد. بازاریابی در گذشته به شیوه سنتی بود اما با گذشت زمان و با به وجود آمدن اینترنت، شکل دیگری به خود گرفت. بازاریابی سنتی جای خود را به بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ داده است. بستر اصلی این کار فضای اینترنت می باشد. فضای اینترنت شامل وب سایت های مختلف، شبکه های اجتماعی، موتور های جستجو و ... می باشد.
 
بر اساس نتایج به دست آمده بستر اینترنت فضای خوبی برای بازاریابی است. آن دسته از کسب و کارهایی که بازاریابی اینترنتی انجام می دهند در مدت زمان کمتری بازده تبلیغات خود را به دست می آورند.
 
 
 
بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ شامل تمامی فعالیت های ممکن در فضای اینترنت در جهت افزایش مشتریان می باشد. در گذشته تبلیغات و بازاریابی بیشتر به صورت تبلیغات محیطی و میدانی انجام می شد. البته هنوز هم این کار به صورت سنتی انجام می شود و نمی توان گفت که آن شیوه از بازاریابی منسوخ شده است. چرا که بسیاری از صاحبان کسب و کار هنوز هم بازاریابی سنتی انجام می دهند و به اصطلاح اعتقادی به انجام این کار به صورت اینترنتی و نوین ندارند. دلیل اصلی این افراد را می توان عادت کردن به شیوه تبلیغات قدیمی، عدم اطمینان و اعتماد به بستر اینترنت و همچنین نا آشنایی با این فضا دانست.
 
باید گفت بازاریابی نوین برای بسیاری از افراد جا نیفتاده است به همین دلیل به شیوه قدیمی تبلیغات خود را انجام می دهند. دنیای امروز عصر تکنولوژی و فناوری می باشد. دیگر مانند گذشته مردم برای رفع نیاز های خود به سطح شهر رجوع نمی کنند. بلکه با چند کلیک ساده نیاز های خود را رفع می کنند. به عنوان مثال وقتی می توان با تلفن همراه از سوپر مارکت ها سفارش داد، چرا باید به طور حضوری تا آنجا رفت. باید گفت اینترنت باعث زندگی آسان شده است.
 
توجه شما را به مثالی دیگر جلب می کنم. فرض کنید به دنبال قطعه ای نایاب می گردید. فرض کنید به  10 سال پیش برگشته اید، به سطح شهر می روید و مغازه به مغازه پرس و جو می کنید و در نهایت با صرف وقت و هزینه زیاد آن را تهیه می کنید. اما امروزه دیگر به این کار یعنی جستجو در شهر نمی پردازید و آن را عاقلانه نمی دانید. بلکه با چند جستجوی ساده عرضه کننده های آن را در اینترنت می یابید. به جای جستجو در شهر در گوگل به جستجو می پردازید. برای بسیاری از ما این قبیل اتفاقات رخ داده است که در اینترنت نیاز های خود را می یابیم.
 
موتور جستجو گوگل تبدیل به مکانی برای یافتن نیاز ها شده است. شما هر آنچه که بخواهید را می توانید از طریق گوگل بیابید. اما چگونه می توان در گوگل بازاریابی کرد؟ آیا گوگل می تواند باعث توسعه کسب و کار ما شود؟ افزایش مشتری با این موتور جستجو امکان پذیر است؟ در پاسخ این قبیل سوالات باید گفت، تبلیغ در گوگل بهترین راه بازاریابی است. این نکته در سال های اخیر به اثبات رسیده است. اما تبلیغات در گوگل به چه صورت است؟
 
طراحی وب سایت بهترین راه بازاریابی:
 
یکی از بهترین راه های بازاریابی در سال های اخیر بدون شک، طراحی و راه اندازی وب سایت بوده است. وب سایت ها بهترین مکان ها برای تبلیغات، معرفی کسب و کار و افزایش مشتری هستند. این روز ها دیگر هر نوع وب سایتی در دنیای اینترنت وجود دارد. تنوع و عملکرد وب سایت ها هر روز در حال افزایش است. با این حال هنوز هم کسب و کار هایی هستند که وب سایت ندارند.
 
 
 
وقتی در گوگل جستجو می کنید، گوگل در نمایش نتایج فقط لیستی از وب سایت ها را نمایش می دهد. پس اگر کسب و کار شما وب سایت نداشته باشد نمی توانید انتظار داشته باشید که از اینترنت و گوگل مشتری بدست بیاورید.
 
حضور نداشتن در صفحات موتور های جستجو مخصوصا گوگل به معنای از دست دادن درصد بالایی از مشتریان می باشد. همانطور که در بالا گفته شد این روز ها افراد برای بدست آوردن و تهیه نیاز های خود در گوگل جستجو می کنند. پس اگر کسب و کار شما در میان وب سایت های موجود در اینترنت نباشد بدون شک ضرر خواهید کرد.
 
موارد زیر از جمله وب سایت هایی هستند که بازدید کنندگان بسیاری دارند:
 
فروشگاه های آنلاین
سایت های خرید و فروش رایگان
وب سایت های دایرکتوری، دانلود فیلم و آهنگ و ...
کتابخانه های آنلاین
وب سایت های سفارش آنلاین غذا
سایت های معرفی و شرکتی
از این قبیل وب سایت ها در بستر اینترنت به وفور دیده می شود. پیشنهاد ما به شما این است که اگر هنوز هم به فکر راه اندازی یک وب سایت نیستید، حتما با کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب تماس حاصل نمایید تا لزوم راه اندازی و طراحی سایت را شفاهی بشنوید.
 
سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو
 
شاید بگویید ما برای کسب و کار خود وب سایت داریم اما مشتریان زیادی از این راه بدست نیاورده ایم. مطمئنا تنها با داشتن یک وب سایت نمی توان مشتری زیادی بدست آورد. برای آنکه وب سایت شما یک منبع سودآور باشد باید بهینه سازی شود. اما سئویا SEO: Search Engine Optimization مجموعه فعالیت هایی است که باعث می شود صفحات یک وب سایت برای قرار رفتن در گوگل بهینه سازی شوند.
 
موتور جستجو گوگل از الگوریتم های مختلفی تشکیل شده است و دارای هوش مصنوعی قدرتمندی است. اگر امکان داشت تنها با راه اندازی یک وب سایت به سود زیادی رسید؛ بدون شک تمامی کسب و کار ها برای خود صدها وب سایت طراحی می کردند. خوشبختانه گوگل برای لیست کردن وب سایت ها و نمایش آنها به کاربران، فیلتر گذاری کرده است. به این معنا که هر وب سایتی در بدو طراحی و راه اندازی نمی تواند در صفحات گوگل حضور پیدا کند. همانطور که می دانید نتایجی که گوگل برای کاربران نمایش می دهد ده ها صفحه می باشد. اغلب کاربران فقط از صفحه اول دیدن می کنند. یعنی فقط به وب سایت هایی که در صفحه اول قرار دارند رجوع می کنند. برای قرار گرفتن در صفحه اول نیاز به بهینه سازی دارید. گوگل نیز برای حفظ حقوق کاربران همه وب سایت ها را نمایش نمی دهد بلکه آنها را به طور کامل آنالیز می کند در صورتی که وب سایت مورد نظر برای نمایش به کاربران مناسب بود در صفحات خود قرار می دهد. در این بین وب سایت های رقیب در بهینه سازی با هم رقابت می کنند تا رتبه بهتر و جایگاه بالاتری بدست بیاورند.
 
 
 
گوگل ادوردز:
 
Google Adwords یک سیستم تبلیغاتی غیر رایگان گوگل می باشد. در نمایش نتایج در گوگل کنار نام برخی از وب سایت ها Ad وجود دارد که نشان می دهد وب سایت مورد نظر از تبلیغات گوگل استفاده می کند. تبلیغات گوگل همیشه مفید نیست. آن دسته از وب سایت هایی که به تازگی طراحی شده اند با تبلیغات در گوگل می توانند سریع تر به نتیجه برسند. هزینه تبلیغات گوگل بر اساس کلمات کلیدی تعیین می شود.
 
موارد گفته شده می تواند باعث بهبود یک کسب و کار شود به شرط آنکه به طور تخصصی و حرفه ای انجام شوند.
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین