پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00021:58 - 1398/05/26

طرح تأمین مسکن کارمندان به زودی در دولت تصویب می‌شود

خبر خوش وزارت راه و شهرسازی برای کارمندان دولت دقایقی پیش اعلام شد

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آماده شدن طرح تأمین مسکن کارمندان برای تصویب در هیئت دولت در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش کارگر آنلاین ، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مازیار حسینی اظهار داشت: بحث مسکن مورد تاکید دولت است و وزارت راه و شهرسازی برنامه احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد.
 
وی با اشاره به ماده ۶ قانون ساماندهی تولید مسکن که در آن قید شده زمین هایی که کاربری مسکونی دارند و در اختیار سازمان ها و دستگاه ها هستند باید به امر تولید مسکن تخصیص یاید، تأکید کرد: چنانچه دستگاه‌ها، زمین‌های دولتی در اختیار دارند در اختیار اجرای طرح تام کاد (طرح تأمین مسکن کارکنان دولت) قرار دهند و این تخصیص زمین با اولویت خود دستگاه‌ها و کارمندان آنها اجرایی و عملیاتی می‌شود که می‌تواند تشویقی برای دستگاه‌هایی باشد که در این کار با دولت همراهی کرده‌اند.
 
حسینی ادامه داد: طرح تام کاد به ویژه برای خانه دار شدن کارمندانی است که به تازگی وارد دستگاه ها شده اند. در عین حال، مازاد واحدهای مسکونی که در این طرح احداث می شوند، می‌تواند در اختیار سایر مردم، قرار بگیرد.
 
وی تاکید کرد: با این روش، هم اختلاط جمعیتی رخ می‌دهد و هم زمین هایی که فریز شده و از مدار توسعه و ساخت و ساز خارج شده اند می تواند وارد ساخت و تولید مسکن شود.
 
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مسکن، جزء مهمترین مسائل وزارت راه و شهرسازی و مورد تأکید رئیس جمهور است. در آینده نزدیک، برنامه اجرایی طرح تام کاد که طرح تامین مسکن کارکنان دولت است در دولت مصوب خواهد شد و بخشی از مشکلات مردم را به کمک این طرح‌ها برطرف می کنیم.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
طرح مسکن کارمندی ممکن است در این دولت کلید بخورد و ظاهرا کاری کنند اما با توجه به قسم جلاله ای که خورده اند تا مسکنی در این دولت ساخته نشود به نتیجه نخواهد رسید
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین