پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:35 - 1398/06/13

دستور ویژه قضایی جهت بررسی پرونده فوت یک متهم در آگاهی

یک متهم در بازداشتگاه آگاهی پلیس فوت شد+جزییات

رئیس‌کل دادگستری استان فارس دستور پیگیری ویژه بررسی پرونده فوت یک متهم در آگاهی خرمبید را صادر کرد.
به گزارش کارگر آنلاین ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی با بیان اینکه با تشکیل پرونده قضایی تحت نظر مقام قضایی علت فوت این متهم تا روشن شدن کامل موضوع پیگیری خواهد شد، گفت: معاون قضایی ناظر بر حوزه قضایی خرمبید و مسئول دبیرخانه پرونده‌های مهم استان نظارت بر روند تحقیقات این پرونده را تا حصول نتیجه بر عهده خواهد داشت.
 
وی افزود: در صورت محرز شدن هرگونه تخلف و اقدام غیرقانونی علیه حقوق شهروندی متوفی با مسببین حادثه در چارچوب قانون و بدون اغماض برخورد خواهد شد.
 
 
 دادستان شیراز نیز در این رابطه با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این زمینه از صدور دستورات لازم به پزشکی قانونی برای بررسی علت فوت خبر داد.
 
 
حیدر آسیابی گفت: این موضوع در حال رسیدگی است و از ناحیه بازپرس به پزشکی قانونی دستورات لازم صادرشده تا علت فوت مشخص شود. قاضی آسیابی تأکید کرد: قطعاً شکایت اولیای دم رسیدگی خواهد شد و طبق قانون نسبت به پرونده تصمیم مقتضی صورت خواهد گرفت.
 
 
یادآور می شود، فرد متوفی جوانی ۳۰ساله بوده که به اتهام سرقت احشام توسط پلیس شهرستان خرم‌بید دستگیر و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.
 
 
این جوان خرم بیدی که صبح جمعه هشتم شهریورماه برای پاسخ به پاره‌ای از شبهات در بازداشتگاه پلیس آگاهی این شهرستان به سر می‌برده، شامگاه همان روز به دلایل نامعلومی درگذشت.
 
 
شهرستان خرمبید در شمال استان فارس واقع شده است.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین