پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:21 - 1398/09/14

دلار همچنان خیال پایین آمدن ندارد

قیمت دلار برای دومین روز متوالی در بالاترین قیمت پاییزی خود ایستاد.
به گزارش کارگر آنلاین ، امروز هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به قیمت ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به دیروز هر چند تغییری را نشان نمی دهد اما بالاترین قیمت پس از تابستان تلقی می شود.
 
 افزایش قیمت دلار در بازار و صرافی های بانکی را برخی به دلیل فرارسیدن موعد تسویه های بین المللی در پایان سال جاری میلادی می دانند . در عین حال بررسی ها نشان می‌دهد علاوه بر تلاش دلالان برای موج سواری و نوسان گیری، رشد قیمت بنزین تاثیر خود را بر بازار ارز باقی گذاشته و افزایش احتمال رشد تورم عامل بالا رفتن قیمت دلار بوده است 
 
 نرخ خرید دلار از مردم در صرافی های بانکی ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.  به طور سنتی نرخ خرید و فروش ۱۰۰ تومان تفاوت دارد اما در روزهایی که قیمت رکورد می شکند، این فاصله کمی بیشتر می شود . 
 
 بر اساس این گزارش هر یورو در صرافی های بانکی ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته می شود. نرخ خرید یورو نیز برابر با ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان گزارش شد. 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
دلار در هرات ۱۳۰۰۰تومان هست و قیمت دلار در ایران همیشه از هرات ۲۰۰-۳۰۰تومان بیشتر بوده و خواهد بود.پس دلار در ایران در حال حاضر باید ۱۳۳۰۰تومان باشه.خیلی هم بالا نیست.پراید که شده ۵۵میلیون تومان خیلی گران هست.
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین