پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:41 - 1398/09/24

نظرسنجی آنلاین برای انتشار مجدد نشریه ثمر

دریافت نظرات صندوق بازنشستگی کشوری از بازنشستگان آغاز شد

نظرات بازنشستگان برای چاپ نشریه اعمال می شود.

کارگر آنلاین : با توجه به ابراز علاقه بسیاری از بازنشستگان تحت پوشش برای چاپ دوباره «ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی ثمر»، صندوق بازنشستگی کشوری، با تنظیم یک نظرسنجی آنلاین در پورتال پایش آمادگی خود را برای کسب اطلاع از آرای بازنشستگان اعلام می کند.
 


پس از انتشار شماره های شهریور (337)، مهر (338) و آبان ماه (339) به صورت الکترونیکی در سایت صندوق بازنشستگی کشوری، درخواست های متعددی برای چاپ فیزیکی (بر روی کاغذ) این نشریه از سوی خوانندگان به دست این اداره کل رسید.
 


شرایط ویژه حوزه چاپ و نشر، تلاش برای انتشار هرچه کیفی تر مطالب و محتوای نشریه ثمر و اطلاع از نظرها، ایده ها و سلایق خوانندگان ماهنامه، تصمیم گیران را بر آن داشت تا با انجام یک نظرسنجی، به نیازسنجی مخاطبان بپردازند.
 


مخاطبان و خوانندگان ثمر می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.payesh8523.ir/fa/magazine-مجله-ثمر در این نظرسنجی آنلاین شرکت کنند و با تکمیل دقیق این پرسشنامه، ضمن به اشتراک گذاشتن نظراتشان با تصمیم گیران نشریه، کمک شایانی به بهبود کیفیت و محتوای ماهنامه و جلب رضایت حداکثری بازنشستگان نمایند.



گفتنی است نشریه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی ثمر در طول بیش از 21 سال سابقه فعالیت، ارتباط خوب و موثری با بازنشستگان داشته است که اکنون با درخواست های فراوانی برای انتشار مجدد روبرو است.منبع/سایت رسمی صندوق بازنشستگی

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین