پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:04 - 1398/10/05

بازداشت چهره معروف گمرگ ایران+جزییات

دادستان عمومی و انقلاب ماکو گفت:معاون فنی گمرک بازرگان به جرم قاچاق سازمان یافته دستگیر شد.
به گزارش کارگر آنلاین ،مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی،با اعلام بازداشت یکی از معاونین گمرک بازرگان گفت: اتهام وی معاونت در ورود قاچاق سازمان یافته در گمرک است و در حال حاضر در بازداشت موقت قرار دارد.
 
 
 
 
او افزود: این فرد در ارتباط با قاچاق سازمان یافته تحت تعقیب قرار گرفته است.
 
حبیبی تصریح کرد: به همراه معاون گمرک بازرگان، فرد دیگری نیز بازداشت گردیده که در یکی از سازمان‌ها مسئولیت دارد و پرونده برای تکمیل تحقیقات در حال بررسی است.
 
 
 
همچنین حجت الاسلام عباس نژاد در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، در ماکو با اعلام این خبر گفت : معاون فنی گمرک بازرگان به جرم مشارکت در قاچاق سازمان یافته و با همکاربا شرکت تجاری و مشارکت در وارد کردن کالای ام دی اف و همچنین اخذ رشوه بازداشت شد .
 
 
 
وی ارزش کالای وارد شده را 200 میلیارد تومان اعلام کرد .
 
دادستان عمومی و انقلاب ماکو همچنین از دستگیری رئیس استاندارد و معاونش که در گمرک بازرگان مستقر بودند خبر داد و گفت : رئیس استاندارد به همراه معاون خود کالای ( های کلاس) را که تعرفه گمرکی بالایی داشته بنام ملامینه گواهی تائید داده واین کالا با تعرفه بسیار پایین وارد کشورشده است .
 
 
 
حجت الاسلام عباس نژاد با بیان اینکه در حال حاضربه دستور دادستانی این سه نفر در بازداشت هستند گفت : تحقیقات مقدماتی تکمیل شده و بزودی این افراد در دادگستری ماکو محاکمه خواهند شد .
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین