پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:05 - 1398/10/28

آخر دی ماه، ارز ارزان و سکه گران شد

روزهای پایانی دی ماه دلار ۱۵۰ تومان ارزان شد، سکه ۲۳۰ هزار تومان گران شد و بورس ۱۳ درصد رشد کرد.
کارگر آنلاین: در آخرین روز معاملات این هفته، دلار ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان شد. به این ترتیب قیمت دلار نسبت به هفته گذشته، ۱۵۰ تومان ارزان شد.
 
یورو نیز از قیمت ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومانی پنجشنبه گذشته ۱۰۰ تومان عقب نشست و با قیمت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان معاملات این هفته را پایان داد.
 
همچنین در بازار روز پنجشنبه درام ارمنستان ۲۸  تومان، درهم امارات ۳,۷۱۶ تومان، لاری گرجستان ۴,۷۰۴ تومان، لیر ترکیه ۲,۳۰۵ تومان، دلار کانادا ۱۰,۴۱۱ تومان، دلار استرالیا ۹,۳۸۳ تومان، فرانک سوئیس ۱۴,۲۷۸تومان، بات تایلند ۴۵۱ تومان و رینگیت مالزی ۳,۳۵۵ تومان نرخ گذاری شدند.
 
 
افزایش قیمت سکه بهار آزادی و کاهش قیمت نیم‌سکه
روز پنجشنبه سکه بهار آزادی با قیمت ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان معامله و ۲۳۰ هزار تومان نسبت به هفته گذشته گران شد.
 
سکه امامی با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۹ هزار تومان این هفته را با ۲۰۹ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته به پایان رساند.
 
نیم سکه، ۴۰ هزار تومان ارزان شد و به قیمت ۲ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسید. ربع سکه نیز ۶۰ هزار تومان نسبت به هفته پیش ارزان شد و به قیمت یک میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسید.
 
هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با قیمت ۴۸۹ هزار تومان معامله شد که ۷ هزار تومان افزایش را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد.
 
رشد ۱۳ درصدی بورس
 
شاخص بورس پس از افت ۳۰ هزار واحدی در هفته گذشته، این هفته افت خود را جبران و ۱۳ درصد رشد کرد.
 
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۲۵ دی ماه) به عدد ۳۹۹ هزار و ۴۴۵ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود ۱۳ درصد رشد داشت.
 
در پنج روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس ۴۵ هزار و ۶۳۸ واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه ( ۱۸ دی ماه) با عدد ۳۵۳ هزار و ۸۰۷ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۲۵ دی ماه) به عدد ۳۹۹ هزار و ۴۴۵ واحد رسید.
 
شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۴۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۴۶۹ هزار و ۹۹۷ واحد رسید و افزایش ۵۷ هزار و ۱۰۸ واحدی را رقم زد.
 
همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۱۰۸ هزار و ۱۷۳ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۱۲۲ هزار و ۱۶ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۷۲ هزار و ۲۴۱ واحد به عدد ۸۱ هزار و ۴۶۹ واحد رسید.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین