پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ1410414:35 - 1398/10/29

واریز سود سهام عدالت مشمولان دو بانک از امروز+جزییات سازمان خصوصی سازی

کارگر آنلاین:مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:‌سود سهام مشمولان سهام عدالت در دو بانک ملت و رفاه کارگران از امروز واریز می‌شود.
به گزارش کارگر آنلاین، سیدجفعر سبحانی، با بیان اینکه 41و نیم میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت تاکنون سود عملکرد سال 95 و 96 را دریافت کرده‌اند،‌گفت: عده اندکی از مشمولان سهام عدالت که شماره شبای حساب خود را در دو بانک ملت و رفاه و کارگران اعلام کرده بودند از امروز سود سهام مشمولان در این دو بانک واریز می‌شود.
 
وی افزود: مشمولان سهام عدالت که در دو بانک ملت و رفاه شماره شبا اعلام کرده بودند از امروز به میزان 162 میلیارد تومان سود سهام عدالت را به تعداد یک میلیون و 750 هزار نفر مشمول سهام عدالت دریافت می‌کنند.
 
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: تا امروز همه مشمولان سهام عدالت که شماره شبای حساب بانکی خود را به موقع اعلام کرده باشند سود عملکرد مربوط به سال 95 و96 را دریافت کردند که جمعیت آنها به 41 و و نیم میلیون نفر می‌رسد و سود دریافتی همه آنها به حدود 4 هزار میلیارد تومان بالغ می‌شود و امروز در واقع پرونده واریز سود سهام عدالت 95-96 بسته می‌شود.
 
به گفته سبحانی کسانی که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را اعلام نکردند باید وارد سامانه سهام عدالت شده و شماره شبای مربوط به خود مشمول اعلام شود و بعد از یک فرایند راستی آزمایی سود سال‌های 95 و 96 به حساب آنها واریز خواهد شد.
 
وی گفت: مشمولان سهام عدالت در 5 گروه طبقه‌بندی شدند که گروه تخفیف‌دار شامل مشمولان کمیته امداد و بهزیستی به تعداد 5.8 میلیون نفر بودند که سود آنها به میزان 860 میلیارد تومان قبلا واریز شده است. گروه دوم شامل مشمولان روستایی و عشایر به تعداد 13 میلیون نفر که حدود هزار و 100 میلیارد تومان در دی ماه 97 واریز شد. گروه سوم گروه کارگران فصلی و ساختمانی به تعداد 5.3 میلیون نفر و به مبلغ 500 میلیارد تومان سود سهام عدالت خود را در اسفند 97 دریافت کردند.
 
سبحانی افزود: گروه پنجم کارمندان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی و نیروهای مسلح که به تعداد 6.6 میلیون نفر و به مبلغ 585 میلیارد تومان سود آنها از اسفند ماه واریز شد.
 
وی گفت:‌با واریز شدن سود سهام عدالت مشمولان در دو بانک ملت و رفاه از امروز پرونده سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 95 و96 امروز بسته شد. منبع/سایت تابناک با تو و روز پلاس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
سود ما کی واریز میشه اصلا جزو مشمولین هستیم
سلام من شماره شبای بانک پاسارگادراثبت کردم تاکنون هیچ سودی واریزنشده
سلام کسانیکه دربانک ملی ورسالت شماره شبا اعلام کردند سود سهام آنها چه وقت واریز خواهدشد؟
سلام‌ماکی میتوانیم ثبت نام کنیم
یارانه معیشتی من واریز میشه یانه
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین