پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11021:21 - 1398/10/29

ماجرای انتصاب عجیب مدیرعامل بانک رفاه چیست؟

انتصاب اسماعیل لله گانی به عنوان مدیر عامل بانک رفاه کارگران حواشی داشت؛ حال طبق اسناد به‌دست‌آمده مشخص شده که این انتصاب قانونی بوده است.
به گزارش کارگر آنلاین، شنبه هفته گذشته اسماعیل لله‌گانی از سوی مدیرعامل تامین اجتماعی به سمت مدیرعاملی بانک رفاه منصوب شد.
 
بعد از انتصاب لله گانی در بانک رفاه کارگران حواشی درباره انتصاب وی ایجاد شد.
 
لله‌گانی دانش آموخته مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی - رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بانکداری اسلامی) است و در گذشته نیز سابقه کار مدیریتی در بانک صادرات را در کارنامه کاری خود داشته است.
 
گفته می شد که لله گانی در زمان مدیریت در بانک صادرات حقوق نجومی دریافت می‌کرد، موضوعی که به برکناری وی انجامید و  وی به عنوان یک مدیر نجومی بگیر مطرح شد.
 
انتصاب لله گانی به عنوان مدیرعامل بانک با حواشی رو به رو بود و این سوال را در ذهن مردم ایجاد کرد که چطور یکی از مدیران نجومی بگیر بانکی در چنین شرایطی دوباره عهده دار چنین سمتی شده است.
 
روز گذشته خبری با عنوان انتصاب یک مدیر نجومی بگیر در سایت باشگاه خبرنگاران جوان  و پس از آن در سایت کارگر آنلاین منتشر شد که در پی آن بانک رفاه کارگران اسنادی در اختیار ما قرار داد که نشان می دهد انتصاب لله گانی قانونی بوده است.
 
 
 
با اسنادی که به دست باشگاه خبرنگاران جوان رسیده است مشخص می شود انتصاب اسماعیل لله گانی به عنوان مدیر عامل بانک رفاه کارگران با توجه به قوانین پولی و بانکی کشور، قانون تجارت، قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، قانون منع تصدی بیش از یک شغل و قانون منع به کارگیری بازنشستگان و از نظر بانک مرکزی بلامانع و قانونی بوده است.
 
همچنین براساس حکم شعبه دوم دادسرای دیوان محاسبات کشور اتهام دریافت حقوق غیر متعارف در زمان تصدی لله گانی در بانک صادرات محرز نشد.منبع/باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین