پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11023:44 - 1398/10/29

“سیر و عسل” 7 روزه در بدن شما معجزه می کند! + طرز تهیه معجون

به گزارش کارگرآنلاین، ترکیب “سیر و عسل” یک روش درمانی طبیعی برای رفع بیماری هاست ، شما می توانید این ترکیب فوق العاده را در خانه تهیه کنید و تاثیرات شگفت آور آن را دریابید.


مزایای مصرف 7روز سیر و عسل با معده خالی
سیر و عسل به صورت جداگانه هر یک خواص فراوانی را برای سلامتی دارند اما شما می توانید با ترکیب سیر و عسل ،درمانی شگفت انگیز برای ارتقا سلامت پیش بگیرید ، از این ترکیب می توان برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفلوآنزا، سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

خواص درمانی ترکیب سیر با عسل
برای استفاده بیشتر از این فرآیند,بسیار مهم است ، ماده تشکیل دهنده هر دوی آنها را با بالاترین کیفیت در دسترس داشته باشید همچنین شما باید این درمان را در زندگی سالم خود انجام دهید یکی از رایج ترین ماده طبیعی در سر تا سر جهان آشپزی,سیر است عطر و طعم آن به خوبی با ادویه های دیگر ترکیب میشود تا طعم غذاهای بیشماری را افزایش دهد اما پیش از آنکه، یک حامی خوب در آشپزخانه باشد,سیر به دلیل توانایی که در از بین بردن بسیاری از بیماری ها دارد، قرن ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

خواص دارویی آن ،میتواند برای مبارزه با التهاب,بیماری های مزمن,و عفونت استفاده شود ؛ بسیاری از خواص آن، از محتوای آلیسین است که یک ترکیب فعال است، که به کنترل سطح کلسترول بالا,فشارخون,و سایر شرایط مرتبط باسیستم قلبی عروقی کمک میکند همچنین برای درمان مشکلات هضم,بیماری های تنفسی و عفونت قارچی استفاده میشود.


با فواید سیر و عسل بیشتر آشنا شوید
درواقع، به علت اثرات ضدالتهابی و محتوای آنتی اکسیدان ,سیر مکمل خوبی برای درمان آرتروز ,سرطان و دیابت است کارشناسان تغذیه ،توصیه میکنند که برای جذب تمام مواد تشکیل دهنده، آنها را به صورت خام بخورید .شما همچنین میتوانید یک درمان با عسل آماده کنید,عسل باعث میشود که سیر راحت تر مصرف شود و تمام مزایای آن افزایش یابد امیدواریم که به بهبود سلامت و به طور کلی، خوب بودن شما کمک کند. امروز در نمناک میخواهیم تمام مزایایی را که با مصرف 7روز سیر و عسل به دست می آورید ،را به اشتراک بگزاریم ، معجونی که برای درمان بسیاری از بیماری ها شهرت جهانی دارد.
فواید مصرف سیر و عسل 7 روز به صورت ناشتا

1.گردش خون را بهبود می بخشد:
ترکیبات گوگرد و سیر، زمانی که با مزایای عسل مخلوط میشود.برای سیستم گردش خون بسیار مفید است هر دو برای جلوگیری از لخته شدن خون و اختلالاتی مانند:ترومبوز و رگ های واریسی اقدام میکنند.


2.کاهش فشار خون :
فشار خون بالا ،یک بیماری است که میتواند سلامت قلبی و عروقی را تهدید کند برای کنترل کردن آن به طور طبیعی ,سعی کنید هرروز عسل و سیر را با معده خالی مصرف کنید.
بهترین روش کنترل کلسترول خون با معجون سیر و عسل

3.کنترل کلسترول نامساعد:
زمانی که شما سیر را خام مصرف میکنید,آلیسین ترشح شده از آن، میتواند به جریان خون شما کمک کند و کلسترول اضافی را از بین ببرد این یک راه حل عالی برای حفظ سطح تری گلیسیرید شما است.

4.کاهش التهاب:
مطالعات نشان داده است که بسیاری از اختلالات مزمنی که افراد تجربه میکنند ،به علت عدم تعادل در بدن است که باعث التهاب میشود. سیر و عسل هردو با التهاب مبارزه میکنند و به عنوان داروهای ضددرد طبیعی و برای کمک به وضعیت هایی مانند آرتروز,احتباس(جمع شدن) مایعات و اختلالات عضلانی کمک میکند.
تاثیر ترکیب سیر و عسل در تقویت سیستم ایمنی

5.سیستم ایمنی را تقویت کنید :
خواص ضد قارچ عسل و سیر برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما بسیار عالی است هردوی آنها برای افزایش بهبود دفاع بدن در برابر ویروس ها,باکتری ها و هرنوع عامل بیماری زا دیگر مناسب است.

6 .با سرفه کردن مبارزه می کند:
چه سرفه شما از یک عفونت باکتریایی باشد و یا یک ویروس ،هیچ چیز بهتر از شربتی نیست که با عسل و سیر خرد شده درست شده است سوزشی را که احساس میکنید ،آرام میکند و همچنین به عنوان یک تحریک کننده خلط آور برای ازبین بردن خلط عمل میکند.
بهترین فایده ترکیب سیر و عسل

7. افزایش بهبودی سرماخوردگی و آنفولانزای شما :
با مصرف مداوم این درمان، میتوانید،تمام علائم سرماخوردگی و آنفولانزا را به طور موقت کاهش دهید بک مبارزه با ویروس ها کمک میکند و تولید آنتی بادی هایی که مسئول حفاظت از راه های هوایی شما هستند، را تحریک میکند.

چطور به طور طبیعی با سیر و عسل میتوانید خود را درمان کنید
برای به دست آوردن تمام مزایایی که در بالا ذکر شد،مطمئن شوید که سیر و عسلی که از آن استفاده میکنید، اصلی است آسان است که عسل های ارزان را در فروشگاه ها پیدا کنید، اما اغلب آنها مواد مغذی ضعیف دارند زیرا 100٪ طبیعی نیستند و یا به آنها شکر اضافه میکنند پس عسل طبیعی از جایی مطمئن خریداری کنید.

طرز تهیه معجون اسرار آمیز سیر و عسل
مواد لازم :

1پیمانه عسل 335گرم

10حبه سیر

یک ظرف شیشه ای دردار

آماده سازی:
حبه های سیر را به قطعه های کوچکی خردکنید و یا آن را با یک دستگاه سیر فشار دهید,عسل را به داخل ظرف شیشه ای بریزید و با سیر هم بزنید، در آن را ببندید و به مدت یک هفته در مکان تاریک قرار دهید پس از این زمان,شربت غنی و سالمی خواهید داشت.
چگونه مخلوط سیر و عسل را مصرف کنید


 طریقه مصرف سیر و عسل
یک قاشق غذا خوری قبل از صبحانه بخورید و یا آن را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید.

به مدت هفت روز,این مخلوط را هروز به صورت خام مصرف کنید,چندهفته ای صبرکنیدودوباره تکرار کنید .

عسل و سیر را دردمای اتاق نگه دارید تا کریستالی نشود.

توجه داشته باشید که اثرات این درمان، بسته به عادات روزمره افراد متفاوت است ؛ اگر شما همچنان به داشتن رژیم غذایی باچربی های اشباع شده ,قندها و سایر غذاهای ناسالم ادامه دهید, مطلقا چیزی تغییر نخواهد کرد.

منبع: نمناک

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
سپاس از اطلاعات مفیدی که در اختیار ما قرار می دهید .
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین