پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11007:11 - 1398/11/09

اقدام موثری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام نشده است؛

درخواست برای ورود رئیس جمهور به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان+جزییات مجلس

کارگر آنلاین:یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: علیرغم اینکه در اسفند ۹۵ قانونی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس تصویب شد، اما تاکنون اقدام موثری برای اجرای این قانون انجام نشده تا رضایت این قشر را در پی داشته باشد. رئیس‌جمهور باید تصمیمی جدی برای بهبود معیشت بازنشستگان بگیرد.
به گزارش کارگر آنلاین، زهرا سعیدی مبارکه در جلسه علنی روز گذشته (سه شنبه، ۸ بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: افرادی که به عدم دریافت کمک های معیشتی اعتراض دارند به قطع یارانه نقدی تهدید می شوند، آیا مردم حق اعتراض و درخواست پاسخ منطقی در شرایطی که افزایش قیمت بنزین منجر به اضافه شده هزینه زندگی آنها شده را ندارند؟
 
 
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم شعارهای بسیار غرب مبنی بر آزادی بیان هیچ یک از این شعارها عملی نمی‌شود که این امر موجب قطع ارتباط وکلای مردم در خانه ملت و موکلین آنها شده است. به طور مثال صفحه اینستاگرام بنده چندین بار مسدود شده است که این امر بیانگر کوته فکری ترامپ و غرب است.
 
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: علی رغم اینکه در اسفند ۹۵ قانونی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس تصویب شد، اما تاکنون اقدام موثری برای اجرای این قانون انجام نشده تا رضایت این قشر را در پی داشته باشد. رئیس جمهور باید تصمیمی جدی برای بهبود معیشت بازنشستگان بگیرد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
چه عجب یه نماینده حرف حق رو زد ونظری به بازنشسته ها کرد واقعا دولت نباید به فکر ما باشه دمت گرم خانم نماینده ی مبارکه
چرا امسال همسان سازی رااجرا نکردند
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین