پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ32106:13 - 1398/12/08

اظهار نظر امیدوار کننده مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال 99

کارگر آنلاین:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید افزایش مناسب حقوق بازنشستگان در گرو لحاظ ۱۰هزار میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال ۹۹ برای موضوع همسان‌سازی است.
دلخوش اباتری:
سید کاظم دلخوش اباتری
 
سیدکاظم دلخوش اباتری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده، گفت: براساس برنامه ششم توسعه، دولت موظف است حقوق بازنشستگان را طی پنج سال به گونه ای افزایش دهد که تناسبی بین حقوق بازنشستگان با شرایط شغلی مشابه باشد. 
 
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر و علیرغم گذشت 3 سال از تصویب قانون برنامه ششم توسعه دولت نتوانسته اقدام موثری برای اجرایی شدن این قانون انجام دهد.
 
وی اظهار کرد: اگرچه دولت برای تامین منابع مالی موردنیاز برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 99 با مشکل روبه رو است اما در حال حاضر بازنشستگان نیز برای تامین مخارج و خرید اقلام اساسی با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم می کنند.
 
این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: نمایندگان پیشنهادات بسیاری برای افزایش منابع مالی موردنیاز به منظور همسان سازی حقوق بازنشستگان دارند که در جریان بررسی بودجه سال 99 در صحن علنی مطرح و تصویب می شود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پیشنهاد داد: برای افزایش مناسب حقوق بازنشستگان باید 10هزار میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال 99 برای موضوع همسان‌سازی لحاظ کرد./
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین