پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:15 - 1398/12/09

افزایش ۱۵۰۰ تومانی بهای دلار در صرافی ملی

قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته ماه اسفند، روند افزایشی خود را ادامه داد و قیمت دلار در روز پنج‌شنبه نسبت به هفته گذشته ۱۵۰۰ تومان افزایش یافت و به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.
به گزارش کارگر آنلاین، قیمت دلار در صرافی ملی که هفته گذشته به ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده بود، این هفته روند افزایشی خود را ادامه داد و به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.
 
روز شنبه قیمت ارز تحت تاثیر قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF نسبت به روز پنج‌شنبه گذشته ۲۸۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۴ هزار و ۴۸۰ تومان و بهای یورو به ۱۵ هزار و ۵۸۰ تومان رسید که با ادامه روند فعالیت بازارها نرخ دلار برای دومین بار صعود کرد و با ۵۰ تومان افزایش به رقم ۱۴ هزار و ۵۳۰ تومان رسید.
 
روز یکشنبه باوجود به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز ۲۲۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان و بهای یورو به ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان دست یافت.
 
سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ دلار در صرافی ملی ۵۰ تومان افت کرد و قیمت دلار به ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسید اما قیمت یورو در رقم ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان ماندگار شد.
 
روز سه‌شنبه بهای ارز ۱۰۰ تومان افزایش یافت، به طوری که قیمت دلار به ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.
 
روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی افزایش ۸۰۰ تومانی را تجربه کرد و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان رسید که در ادامه روند معاملات بهای یورو بار دیگر ۲۰۰ تومان افزایش یافت و به رقم ۱۶ هزار و ۹۰۰ دست یافت.
 
روز پنجشنبه بهای دلار در صرافی ملی رشد ۱۰۰ تومانی را ثبت کرد و به رقم ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید،  قیمت یورو نیز با ۵۰ تومان افزایش رقم ۱۶ هزار و ۹۵۰ تومانی را تجربه کرد.
 
با این وجود نرخ ارز در صرافی ملی امروز جمعه نیز اعلام شد که نسبت به روز گذشته تغییری نداشت.
منبع/تجارت نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
علی برکت الله
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین