پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:29 - 1398/12/21

سخنگوی سازمان برنامه‌ و بودجه جزییات یارانه کر ونا را تشریح کرد

کارگر آنلاین:طبق اعلام یکی از نمایندگان مجلس در کمیسیون بهداشت موضوع پرداخت یارانه کرونا مطرح شده اما سخنگوی سازمان برنامه گفت که این موضوع هنوز به تصویب نرسیده و دستورالعملی برای اجرایی شدن آن ابلاغ نشده است.
به گزارش کارگر آنلاین، یکی از نمایندگان مجلس موضوع پرداخت یارانه کرونا را عنوان کرده است.ابوالفضل سروش، عضو کمیته بهداشت مجلس گفت که طی روزهای گذشته نمایندگان در جلسه فوق‌العاده کمیسیون بهداشت بر ضرورت اختصاص یارانه برای رفع مشکلات اقتصادی اقشار آسیب‌پذیر و تامین بی‌درنگ تجهیزات درمانی و بیمارستانی تاکید کردند.
 
 
به گفته وی، در جلسه فوق‌العاده کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، که رئیس مجلس، وزیر بهداشت و ۵۰ تن از نمایندگان حضور داشتند علاوه بر پیشنهاداتی برای مدیریت و جلوگیری از شیوع بحران برخی از نمایندگان نیز موضوع پرداخت یارانه کرونا را مطرح کرده‌اند.(ایسنا)
 
مهدی قمصریان، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه در واکنش به این خبر گفت: به نظر می‌رسد پرداخت یارانه کرونا فقط در کمیسیون مجلس مطرح شده ولی تصویب نشده است.
 
وی افزود: موضوعاتی از این قبیل تا به مرحله تصویب و اجرا نرسد قابل اظهارنظر نیستند، بنابراین در خصوص این که دولت یارانه کرونا پرداخت کند هیچ دستورالعملی ابلاغ نشده است. منبع/تجارت نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین