پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:40 - 1399/01/12

به روستا‌های بالای پنج خانوار لرستان برق رسانی شد

کارگر آنلاین: مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: به جز یک روستا به تمام روستا‌های بالای پنج خانوار استان برقرسانی شده است.
 
 
فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان روز سه شنبه با بیان اینکه هم اکنون برق رسانی به روستا‌های پنج تا ۱۰ خانوار را انجام می‌دهیم، اظهار داشت: بجز یک روستا از پلدختر و خرم آباد که معارض دارند، تمام روستا‌های بالای پنج خانوار در لرستان دارای برق هستند.
او با اشاره به اینکه سرمایه گذاری زیادی در این رابطه انجام شده است، اضافه کرد: کارکنان ما نقاط صعب العبور را هم برق دار کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین با بیان اینکه در این شرکت کار‌های خوبی آغاز شده است، افزود: یک ماه پیش نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد افتتاح شد.
خودنیا اظهار داشت: ۲ نیروگاه کوچک در شهرک صنعتی بروجرد افتتاح شده و یک ماه آینده یک نیروگاه در شهرک صنعتی دورودتوسط بخش خصوصی افتتاح می‌شود.
او با بیان اینکه پنج نیروگاه تا پایان سال ۹۸ افتتاح شده است، ادامه داد: در مناطقی که بحث صنعتی بودن وجود دارد نسبت به احداث نیروگاه اقدام کرده ایم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: نیروگاه‌های خورشیدی فرصت مناسبی برای مردم هستند.
خودنیا افزود: نیروگاه خورشیدی روی پشت بام منازل قابل نصب است و به ازای هر ۱۰ کیلووات ماهیانه حدود سه میلیون ریال درآمدزایی دارند.
او اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه قرائت کنتور‌ها و آزمایش کنتور را متوقف کرده ایم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه بخش وصول مطالبات هم فعلاً متوقف شده است، اظهار داشت: مشترکین تا پایان اردیبهشت ماه فرصت پرداخت دارند.
خودنیا اضافه کرد: مشترکین برای کار‌های جزئی و کم اهمیت نیاز به حضور ندارند و سامانه ۱۲۱ آماده خدمات رسانی به صورت شبانه روزی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید 

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین