پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:38 - 1399/01/13

اطلاعیه تامین اجتماعی در خصوص مراجعه مردم به بیمارستان ها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: اکنون بیماران مبتلا به کرونا در همه بیمارستان‌های سطح شهر بستری هستند، بنابراین مردم برای پیشگیری از ابتلاء به این ویروس، از مراجعات غیرضروری به بیمارستان‌های تامین اجتماعی خودداری کنند.
کارگر آنلاین: علی محمدی روز گذشته (۱۱ فروردین) جمع خبرنگاران در رابطه با ثبت درخواست غیرحضوری از سوی بیمه‌شدگان و موسسات طرف قرارداد در بستر خدمات الکترونیکی، اظهار کرد: ثبت درخواست غیرحضوری از سوی بیمه‌شدگان و همه موسسات درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی در پرتال معاونت درمان فراهم شده است.
 
وی با بیان اینکه بیمه‌شدگان و مراکز درمانی برای تایید نسخ دارویی و تشکیل پرونده بیماران خاص نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند درخواست خود را از طریق آدرس الکترونیکی اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند، افزود: از بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر همشهریان زنجانی درخواست می‌کنم از مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌ها جدا خودداری کنند.
 
این مسئول با بیان به اینکه پیش از این بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان به عنوان بیمارستان معین برای درمان و بستری بیماران کرونا در سطح استان معرفی شده بود، تصریح کرد: اکنون بیماران مبتلا به کرونا در همه بیمارستان‌های سطح شهر بستری هستند، بنابراین شایسته است برای پیشگیری از ابتلاء سایر مراجعان به این ویروس، از مراجعات غیرضروری به بیمارستان‌های تامین اجتماعی خودداری کنند.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به تمهیدات و سیاست‌های کاهش تردد و مراجعات غیر حضوری به بیمارستان‌ها، ادامه داد: بیمه‌شدگانی که دفترچه درمانی آن‌ها تا پایان سال 98 اعتبار داشت، بدون مراجعه به کارگزاری‌ها به صورت سیستمی دفترچه درمانی آنان دارای اعتبار بوده و تا پایان فروردین ماه سال‌جاری می‌توانند از خدمات سازمان در بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم بهره‌مند شوند.
 
محمدی در رابطه با خدمت‌رسانی مراکز درمانی تامین اجتماعی به بیمه شدگان و شهروندان زنجانی، اظهار کرد: در حال حاضر همه مراکز درمانی بستری و سرپایی ( بیش از 77 بیمارستان و 310 مرکز درمانی سرپایی در سراسر کشور) با همه ظرفیت‌های خود در حال خدمت رسانی به همه بیماران به ویژه بیماران کرونایی هستند.
 
وی با اشاره به اقدامات و سیاست‌های سازمان همسو با وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجوز اسپیرومتری در معاینات سلامت شغلی بیمه‌شدگان و کارکنان تا پایان ریشه‌کنی کرونا لغو شده است. منبع/ایسنای زنجان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین