پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:00 - 1399/01/25

جوابیه بانک رفاه کارگران به خبر چند شغله بودن مدیر عامل این بانک

کارگر آنلاین: بررسی آخرین اسناد رسمی و آشکار مبنی بر اعضای هیئت مدیره شرکت ها نشان می دهد که نام«اسماعیل لله گانی» مدیرعامل بانک رفاه(زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی) در سه شرکت دیگر به عنوان رئیس هیئت مدیره ثبت شده است.

به گزارش کارگر آنلاین ، در پی درج خبر چند شغله بودن مدیر عامل بانک رفاه کارگران ، روابط عمومی این بانک جوابیه ای به سایت کارگر آنلاین ارسال کرده است .

در این جوابیه آمده است : 

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری کارگر آنلاین

 باسلام
 
 احتراماً، در پی درج خبری در آن پایگاه خبری در تاریخ 1399/01/21 تحت عنوان" کارگران بیکار تر می شوند/مدیر عامل بانک رفاه کارگران تامین اجتماعی شغل دار تر اسناد " بدینوسیله توضیحات روابط عمومی این بانک به شرح زیر ایفاد می شود.
 
براساس خبر منتشره در آن پایگاه خبری مبنی بر اینکه نام مدیرعامل بانک رفاه کارگران در سه شرکت دیگر به عنوان رئیس هیئت مدیره ثبت شده است، لازم به ذکر است مدیرعامل فعلی بانک رفاه کارگران در سال گذشته و قبل از انتصاب در این بانک از سه شرکت مذکور براساس مستندات موجود و محفوظ در این بانک در تاریخ ۹۸/۹/۱۰ از شرکت هما ژن پارس فارمد و در تاریخ ۹۸/۹/۲۵ از شرکت توسعه سازان نگین پاسارگاد غرب، همچنین از شرکت داده پردازی ایران به تاریخ ۹۸/۱۰/۱۴ خارج و مراحل اداری در اداره ثبت شرکت ها در حال انجام بوده و تصاویر مستندات مربوطه در روزهای اداری ارسال خواهد شد.
 
توضیحات کارگر آنلاین : 
استناد خبر منتشر شده سوابق فعلی در روزنامه رسمی کشور هست که هنوز نام مدیر عامل بانک در شرکت های مذکور دیده می شود نه نامه درخواست استعفا /
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین