پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00022:11 - 1399/03/10

کشف پیکر دو جوان غرق شده در رودخانه سپیدرود گیلان

کارگر آنلاین: نجاتگران هلال احمر گیلان پیکر دومین جوان مغروق سد سپیدرود سنگر شهرستان رشت و پیکر جوان دیگر از اهالی آستانه اشرفیه را که در رودخانه سپیدرود غرق شده بودند را امروز کشف کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران این جمعیت پیکر یکی دیگر از مغروقان سد سپیدرود را امروز در حوالی روستای کدوسرای بخش کوچصفهان شهرستان رشت پیدا کردند.


سیاوش غلامی با اشاره به غرق شدن دو جوان ۱۶ و ۲۱ ساله ساکن سنگر در رودخانه سپیدرود اظهار داشت: عصر شنبه گذشته خبر غرق شدن دو جوان اهل سنگر شهرستان رشت، توسط اهالی منطقه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.


وی خاطر نشان کرد: پس از دریافت این خبر بلافاصله ۲ گروه عملیات امداد و نجات هلال احمر شامل تیم های واکنش سریع و سیلاب به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند که پیکر یکی از مغروقان جوان که ٢١ ساله بود را چهارشنبه گذشته در حوالی روستای کیاسرای منطقه سنگر و امروز نیز پیکر دومین جوان مغروق را پیدا و به نیروی انتظامی تحویل دادند.


وی در ادامه با اشاره به غرق شدن جوانی دیگر از اهالی آستانه اشرفیه در رودخانه سپیدرود حوالی روستای کیسم پایین بیان داشت: این حادثه روز گذشته به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد که ٣ تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر شامل تیم های واکنش سریع به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.


سرپوست هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: پیکر این جوان ٢٠ ساله نیز امروز "شنبه" ظرف کمتر از ۲۴ ساعت در همان منطقه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر آستانه اشرفیه کشف و تحویل نیروی انتظامی شد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین