پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00001:21 - 1399/03/15

کشف انبار نوشیدنی های فاسد در شرق تهران

کارگر آنلاین: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف یک انبار نگهداری از نوشیدنی‌های فاسد و تاریخ گذشته در ورامین خبر داد.

سرهنگ داریوش صادقی فرد در این خصوص گفت: مدتی قبل ماموران پلیس از طریق منابع خبری از دپوی و نگهداری مقادیر زیادی نوشیدنی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبارهای واقع در ورامین باخبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحیح است.


وی ادامه داد: در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از اخذ مجوز عملیات، ماموران پلیس با همراهی نمایندگان اصناف و کارشناسان بهداشتی به محل این انبار رفت و بیش از ۶۰۰۰ قوطی نوشابه گازدار و ۲۳۰۰ عدد دوغ لیوانی تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کردند که فاسد بودن این اقلام به تایید کارشناس بهداشتی نیز رسید.


صادقی فرد با بیان اینکه برابر شواهد اولیه این افراد قصد فروش این محصولات را داشتند، گفت: انبار مذکور با حکم قضایی پلمب و در این زمینه یک تن نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.


سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ارزش ریالی اقلام مکشوفه را حدود ۳۰۰ میلیون ریال اعلام و اظهارکرد: پلیس اجازه نخواهد داد تا افراد سودجو با سلامتی مردم و جامعه بازی کنند. لازم است مردم نیز هوشیار باشند و اگر با فروش ارزان قیمت چنین محصولاتی که عمدتا در حاشیه خیابان و به شکل دستفروشی عرضه می‌شود، مواجه شدند حتما توجه داشته باشند که ممکن است این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته باشند.
 

منبع: فارس
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین