پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:28 - 1399/04/09

دولت بدهی خود را پرداخت کند، همسان‌سازی اجرا می‌شود/

شرط جدید آغاز همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر شهر تهران گفت: موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چندین سال است که مطرح شده و اتفاقی در این خصوص نیفتاده است اما آقای سالاری پیگیر آن هستند و مشکلات ۳۰ ساله این سازمان متاسفانه بر گردن ایشان افتاده است
به گزارش کارگر آنلاین ، «علی دهقان‌کیا»، با بیان اینکه موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چندین سال است که مطرح شده و اتفاقی در این مورد رخ نداده است، گفت: اما آقای سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به جد پیگیر آن هستند. متاسفانه مشکلات ۳۰ ساله سازمان برگردن ایشان افتاده است. در کل می‌دانیم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را پیش برده‌اند.
 
وی افزود: می‌دانیم که سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل آن درکنار ما هستند و مشکل خاصی میان جامعه بازنشستگان و این سازمان وجود ندارد. بنابراین هر دو از منافع کارگران و بازنشستگان صیانت می‌کنیم.
 
وی گفت: طرح آقای سالاری از طرح ما هم جلوتر بود. ایشان معتقدند در متناسب‌سازی حقوق‌ها باید آورده‌های بیمه‌شدگان مورد توجه جدی قرار گیرد. در جلسات هم این موضوع مطرح شده و از این بابت خرسندیم. 
 
دهقان‌کیا با بیان اینکه از جلسات آقای سالاری با آقای نوبخت، آقای شریعتمداری و وزیر اقتصاد برای تامین منابع لازم برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مطلع هستیم، افزود: ایشان جوان و پرتلاش هستند و در صورتی که این برنامه اجرا شود قدم بزرگی در زندگی بازنشستگان ایجاد می‌شود.
 
رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر شهر تهران با اشاره به مطالبات سنگین دولت به سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: اگر دولت بدهی خود را پرداخت کند، سازمان تامین اجتماعی همسان‌سازی و مزایای بن خواربار و مسکن را به سرعت افزایش می‌دهد.  منبع/ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین