پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:29 - 1399/04/12

کاهش سالانه 30 میلیون مراجعه حضوری با الکترونیکی شدن اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران گفت: الکترونیکی شدن تامین اعتبار دفترچه های درمان تامین اجتماعی کاهش سالانه 30 میلیون مراجعه حضوری را به همراه دارد.
به گزارش کارگر آنلاین ،محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در گردهمایی رؤسای کانون های بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران که صبح امروز در سالن اجتماعات تامین اجتماعی برگزار شد، به الکترونیکی شدن تامین اعتبار دفترچه های درمانی اشاره کرد و گفت: با حذف مراجعه حضوری و روش الکترونیکی روزی 30 هزار و سالانه 30 میلیون مراجعه در کشور با این روش کم می‌شود.
 
وی به شیوع ویروس کرونا اشاره و در تشریح عملکرد مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گفت: بیش از یکهزار و 200 تماس با بیمه شده‌ها و تهیه و توزیع 32 هزار بسته داروی بیماری‌های مزمن جلوی درب منازل بیماران از اقدامات این مراکز درمانی بوده است.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران هدف از انجام این اقدامات را کمک به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و یادآور شد که هزار و 260 بیمار کرونایی از پنج بیمارستان استان خدمات درمانی دریافت کردند .
 
وی آموزش مجازی و حضوری را در کاهش ابتلا به ویروس کرونا موثر دانست و اعلام آمادگی کرد: سازمان تامین اجتماعی این آمادگی را دارد که در حوزه آموزش به عموم مردم ورود پیدا کند.
 
خورشیدی همچینن یادآور شد: در زمان شیوع ویروس کرونا خدمات پزشک خانواده مورد توجه این سازمان قرار گرفت و منتج به نتایج خوبی شد و این روند همچنان با شدت قبل ادامه دارد.
 
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین