پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:09 - 1399/04/18

خبر خوش نماینده مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس با بیان اینکه مجلس به دنبال ارتقای شان بازنشستگان از طریق اجرای درست همسان‌سازی است، گفت: اطمینان می‌دهیم که حقوق بازنشستگان را دنبال می‌کنیم.
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از ایلنا، پرویز اوسطی عنوان کرد: در مورد بازنشستگان یکی از مهم‌ترین مباحثی که وجود دارد، همسان‌سازی حقوق این افراد است. با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی موضوع به صورت تخصصی بررسی شده و اطمینان می دهیم گام‌هایی برداریم که به نفع این افراد باشد. معتقدیم باید شان بازنشستگان ارتقا یابد و بر همین اساس مصر هستیم که حتما همسان‌سازی این افراد اتفاق بیفتد.
 
او همچنین درباره اینکه بر اساس ماده ۱۲ لایحه بودجه امسال کف پرداختی به تمامی بازنشستگان باید دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد، اما به نظر می‌رسد این الزام قانونی فقط درباره بازنشستگان کشوری و لشکری اجرا شده است، گفت: مجلس یازدهم چنین تفاوت‌هایی را نمی‌پذیرد. اگر قرار است خدماتی به گروهی ارائه شود اهمیت ندارد که این افراد بازنشستگان کشوری و لشکری هستند یا بازنشستگان تامین اجتماعی. ما با سرعت در کمیسیون‌های تخصصی موضوعات را بررسی می‌کنیم و حتی اگر لازم باشد، اصلاحیه‌ها، الحاقیه‌ها و مصوبه‌هایی را خواهیم داشت که منجر به استیفای حقوق افراد مختلف می‌شود.
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین