پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:00 - 1399/04/18

شناسایی گروه‌های توانمند حوزه ساخت حسگرهای تشخیص سریع کووید-۱۹

کارگر آنلاین: دومین رویداد ملی مسابقه طراحی و ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع از سوی ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف شناسایی گروه‌های دانش‌بنیان، نوپا و حمایت از آنها برای طراحی و ساخت «نانوحسگر زیستی تشخیص سریع» و تجاری‌سازی این تولیدات، دومین رویداد ملی "مسابقه طراحی و ساخت نانو حسگرهای زیستی تشخیص سریع" را برگزار می‌کند.

گروه‌های دانش‌بنیان خلاق و نوآور، دانشجویان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و سایر پژوهشگران و فناوران داخل و خارج کشور می‌توانند ایده‌های خلاق خود را به این رویداد ارسال کنند.

فناوری‌های تشخیص سریع، مثل نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع، حسگرهای پوشیدنی، حسگرهای سریع غیرمتعارف، حسگرهای تشخیص سریع کووید ۱۹ و نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع بر پایه سامانه‌های میکروفلوئیدیک از موضوعات اصلی مورد توجه در این رویداد است.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، برگزاری دومین مدرسه تخصصی طراحی و ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع از دیگر برنامه‌های این رویداد است که در نیمه دوم شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین