پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:14 - 1399/04/21

نجات کوهنورد آسیب‌دیده از قله سبلان پس از 10 ساعت تلاش

تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر بعد از چندین ساعت تلاش شامگاه روز گذشته یک کوهنورد آسیب دیده را از محل نزدیک به قله سبلان پایین آورده و به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) مشگین شهر منتقل کردند.
کارگر آنلاین : تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر بعد از چندین ساعت تلاش  شامگاه روز گذشته یک کوهنورد آسیب دیده را از محل نزدیک به قله سبلان پایین آورده و به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) مشگین شهر منتقل کردند.
 
شهرام ابراهیمی رئیس اداره هلال احمر مشگین شهر ۲۰ تیرماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امدادگران هلال احمر پس از ۱۰ ساعت تلاش یک کوهنورد حادثه دیده در قله سبلان را نجات داده و وی را به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) مشگین شهر انتقال دادند.
 
وی افزود: به‌دنبال تماس تلفنی یک فرد گرفتار شده در ارتفاعات قله سبلان  با ۱۱۲ ندای امدادجمعیت هلال احمر استان، اکیپ امدادی هلال احمر پایگاه شهید بنی هاشم مشگین شهر و اکیپ کوهستان جمعیت هلال احمر مشگین شهر جهت شناسایی موقعیت فرد حادثه دیده از مسیر پناهگاه سبلان حرکت کردند.
 
رئیس هلال احمر شهرستان مشگین شهر اظهار کرد:  فردی حدود ۳۰ ساله که  به تنهایی جهت صعود به قله سبلان حرکت کرده بود، در هنگام صعود به قله سبلان در نزدیکی پرچم ۴۵ و نزدیکی سنگ محراب از ناحیه پا صدمه دیده و پایش شکسته بود.
 
محمدی در انتها از کوهنوردان خواست از صعود به صورت انفرادی به قله کوه سبلان خودداری کرده و با رعایت اصول ایمنی ورزش کوهنوردی از وقوع حوادث مشابه جلوگیری به عمل آورند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین