پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:02 - 1399/04/23

زنده به گور شدن کارگر افغانی در ریزش چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک کارگر افغانستانی به دلیل ریزش چاه در یک ساختمان در حال ساخت خبر داد.
کارگر آنلاین: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک کارگر افغانستانی به دلیل ریزش چاه در یک ساختمان در حال ساخت خبر داد.
 
جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی) درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۵:۰۹ ظهر امروز حادثه گرفتار شدن یک کارگر در داخل چاه واقع در بزرگراه محلاتی، خیابان پاسدار گمنام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه در حال ساخت بود که در قسمت زیرزمین این ساختمان چاهی به عمق ۱۰ الی ۱۲ متر حفر شده بود.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: کارگری در داخل انباری چاه در حال کار بود که به یکباره بخشی از دیواره‌های انباری و میله چاه خراب شده و به یکباره بخش زیادی از خاک روی این کارگر را فرامی‌گیرد.
 
ملکی تصریح کرد: سایر کارگران بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفته و نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و با توجه به اینکه جنس خاک بسیار سست بوده و احتمال ریزش مجدد نیز وجود داشته با احتیاط کامل فرد آتش‌نشان وارد چاه شده و در همان وضعیت مشغول جستجو می‌شوند.
 
وی ادامه داد: بعد از مدتی تلاش بدون وقفه و خستگی‌ناپذیر آتش‌نشانان دقایقی قبل موفق می‌شوند این کارگر که حدود ۳۶ سال سن داشته و اهل کشور افغانستان نیز بود را از زیر حجم زیادی از خاک خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل داده شد. بعد از معاینات لازم توسط نیروهای اورژانس مشخص شد این فرد متاسفانه جان خود را در همان دقایق اولیه از دست داده است.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین