پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:09 - 1399/04/24

سکه و طلا رکورد زد

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم یک میلیون و ۴ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.
به گزارش کارگر آنلاین ،  هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۴ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون تومان است.
 
همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
 
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۳۲۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۹۹ دلار معامله می‌شود.
 
افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما با وجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده است و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متأثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.
 
به گزارش تسنیم، افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان، یورو ۲۶ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۴۷۰ تومان اعلام شده است.
 
صرافی‌های بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.
 
طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روزکاری قبل ۲۵ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان است.
 
گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را برای کمتر از ۲۰۰۰ دلار، ۲۲ هزار و ۹۴ تومان و ۲ ریال، قیمت یورو را ۲۴ هزار و ۸۰۲ تومان و ۹ریال و قیمت پوند انگلیس را ۲۷ هزار و ۷۲۸ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.
 
همچنین قیمت خرید دلار برای بیش از ۲۰۰۰ دلار، ۲۲ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان است.
 
** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!
 
شعب منتخب بانک‌ها که مسئولیت فروش ارز مسافرتی را برعهده دارند، فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۲۵ هزار و ۹۳۱ تومان و ۴ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین