پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:12 - 1399/04/26

پیام وزیر کار به مناسبت کشف پیکر شهید کارگری

وزیر کار در پیامی خطاب به سردار باقرزاده، کشف پیکر شهید با لباس و نشان وزارت کار را تسلیت و تبریک گفت.
به گزارش کارگر آنلاین ، پیام محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) به مناسبت کشف پیکر شهید با نشان کار به شرح زیر است:
 
برادر ارجمندم،سردار سید محمد باقر زاده
 
فرمانده محترم کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح
 
با عرض سلام و احترام
 
پیام و روایت تصویری امروز حضرتعالی در فراز منطقه عملیاتی فکه را دیدم. روایت زیبا و خالصانه حضرتعالی دل هر شنوده ای را با خود به وادی ایثار و از خودگذشتگی می برد  .در همه آنات این   روایت بلیغ و شیوا   آیه 196 سوره آل عمران را با خود مرور کرده و کشف  بعضاً اعجاب آور ابدان‌ مطهر شهدای دفاع مقدس را در ذهن مجسم‌ و به یاد می آوردم ، که  همواره در مقاطع مختلف زمانی این شهیدان بزرگوار پیامی را به ما منتقل کرده اند. میدانم که میدانید و بخاطر دارید که شما و همه جان برکفان تفحص حق بزرگی بر گردن اینجانب دارید . 
 
اطمینان داشته باشید که‌کشف پیکر مطهر این شهید گمنام عزیز و والا مقام با لباس وزارت کار و امور اجتماعی در روز تامین اجتماعی پیام رسایی به اینجانب و قاطبه ی همکاران عزیزم داشت و همت و انگیزه ما را دوچندان کرد و بی نهایت به خود می بالیم که در مجموعه ای سعادت خدمت یافته ایم که چنین عزیزانی در آن نقش آفرین بوده اند.
 
از بدو حضور در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تاسی از مقام والای شهیدان و بهره مندی از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) تلاش کرده ایم  که خدمتگزار محرومان و نیازمندان و مخاطبان خاص و عام این وزارتخانه اجتماعی باشیم و بیشترین حمایت ممکن را از خانواده بزرگ مرتبط با این وزارتخانه و سازمانهای تابعه داشته باشیم و به توفیق الهی در این مسیر گامهای مهم و بلندی برداشته شد و قطعا این تلاش تا توفیق داریم  ادامه خواهد داشت  . 
 
ما همگی مکلفیم در شرایط خطیر کنونی کشور بیش از پیش در جهت کاهش آلام اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم و در مسیر آرمانها و راه شهدا قدم برداریم که در محضر این عزیزان شرمنده نباشیم.
 
اینجانب به‌عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را از تلاش صمیمانه حضرتعالی و همکارانتان در گروه‌های تفحص اعلام می‌کنم. بی‌شک، اگر تلاش صادقانه و شبانه‌روزی شما بزرگواران نبود، شاهد خلق چنین صحنه‌هایی باشکوه وتأثیرگذار نبودیم. توفیق روزافزون شما و همکاران محترمتان را از خداوند شهیدان خواستارم. 
 
محمد شریعتمداری 
 
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین