پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:37 - 1399/04/26

دستگیری قاتلی که دایی اش را بخاطر اختلاف حساب کشت

فردی که دایی خود را به قتل رسانده بود در مرودشت دستگیر شد.
کارگر آنلاین : سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به دستگیری قاتل در مرودشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر مرودشت، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.
 
 
وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی ۳۹ ساله از ناحیه کشاله ران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و درحالی که نفس‌های آخر را می‌کشید به ماموران گفت: خواهر زاده اش به او شلیک و با خودرو پژو ۲۰۶ متواری شده است.
 
سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه فرد مجروح هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرد، افزود: سریعاً گروه‌هایی برای دستگیری قاتل تشکیل و مسیر‌های فرعی شهر مورد بازرسی قرار گرفت که در یکی از خروجی‌ها، خودرو قاتل مشاهده و به محض رویت ماموران با سرعت متواری شد.
 
رئیس پلیس مرودشت گفت: ماموران به تعقیب خودرو پرداختند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را توقیف و قاتل ۳۵ ساله را سریعا دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به اینکه قاتل پس از قتل دایی خود هنگام فرار در یکی از خیابان‌های سطح شهر، ۲ نفر دیگر را نیز با شلیک اسلحه مجروح کرده بود، گفت: متهم در تحقیقات اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف حساب عنوان کرد.
 
سرهنگ زراعتیان گفت: در این خصوص یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین