پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:35 - 1399/05/14

گوشت برخی از مسؤولان زیر دندان غرب گیر کرده است

رییس قرارگاه عمار با بیان این که دوران کدخدایی تمام شده است، گفت: دولت های وابسته به آمریکا هم دریافته اند که ارتباط با آمریکا جز زیان چیزی به دنبال ندارد.
کارگر آنلاین : حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدگاه برخی افراد در خصوص مذاکره به عنوان راه علاج تحریم، اظهار داشت: در این زمینه دو گروه وجود دارد، برخی افراد تعهداتی به غرب داده اند و در حقیقت، گوشتشان زیر دندان آنها گیر کرده است، یعنی منافع شخصی را مد نظر دارند و به منافع ملی فکر نمی کنند.
 
وی بر ضرورت ورود قوه قضائیه بر جلوگیری از واردات کالای مشابه داخلی تأکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما در کشورمان برخی از اجناس را در داخل داریم اما بعضی از افراد باز هم این اجناس را وارد کشور می کنند که این نوعی خیانت است؛ مسؤولان قضایی کشور باید این فرمایش مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهند که کلام یک فقیه است و جزای خیانت هم در فقه، قضا و دادرسی های کیفری مشخص است.
 
مردم با رأی خود مسؤولان غرب زده را از مناصب نظام کنار بگذارند
 
استاد حوزه علمیه قم بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم برای جلوگیری از انتخاب مسؤولان غرب زده در انتخابات تصریح کرد: اگر قرار باشد که بر توان داخلی تکیه کنیم، این گروه احساس می کنند که منافعشان از دست رفته است؛ با نگاهی به عقبه این گونه افراد، می توان به این مسأله دست یافت که دارای تابعیت های دوگانه بوده و یا فرزندانشان در غرب مشغول به تجارت هستند، این ها منافعشان در غرب است و می خواهند منافع خود را حفظ کنند؛ این افراد باید توسط رأی مردم به مرور از سازمان نظام جمهوری اسلامی حذف شوند.
 
وی افزود: گروه دوم، کسانی هستند که هوش سیاسی شان بسیار پایین است و نمی توانند مصالح کشور را به درستی درک کنند، یعنی درک آنها قابل ارتقا نیست.
 
دنیا در حال حرکت به سمت شعار تکیه بر توان داخلی است
 
حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که فهم عمومی بین الملل در حال بازگشت به شعار «تکیه بر ظرفیت های داخلی» است، اظهار داشت: کشورهای وابسته به آمریکا وقتی که زیر سلطه این کشور بودند، جز ضرر و زیان چیزی ندیدند، بنابراین، بسیاری از کشورها در حال بازگشت به توانمندی های داخلی خود هستند، هر چند که کسی در این دنیا به تنهایی نمی تواند زندگی کند.
 
دوران کدخدایی و کدخدامنشی تمام شده است
 
وی گفت: دنیا به این نتیجه رسیده که دوران کدخدایی و کدخدامنشی تمام شده و کسانی که گمان می کنند باید با آمریکا ارتباط داشت، نمی دانند که دوران کدخدایی مانند عهد دایناسورها و ماموت ها فسیلش هم در حال تبدیل به سنگواره است.
 
 
کارگر آنلاین
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین