پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:41 - 1399/05/20

دکتر احمد خسروی پزشک مشهدی قربانی کرونا شد

یکی از پزشکان باسابقه و شناخته شده متخصص گوارش در مشهد امروز ۱۴ مرداد در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به جمع دیگر شهدای جبهه سلامت و مبارزه با ویروس کرونا در خراسان رضوی پیوست.
کارگر آنلاین : یکی از پزشکان باسابقه و شناخته شده متخصص گوارش در مشهد امروز ۱۴ مرداد در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به جمع دیگر شهدای جبهه سلامت و مبارزه با ویروس کرونا در خراسان رضوی پیوست.
 
رییس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد عصر سه‌شنبه در این خصوص گفت : دکتر  احمد خسروی خراشاد  متخصص داخلی و گوارش اسوه علم، اخلاق و مهربانی در حین خدمت به شهروندان درگیر با ویروس کرونا، خود نیز بیمار شد.
 
دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: این استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همین خاطر چند هفته در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام رضا مشهد بستری بود.
 
وی ادامه داد: با وجود تلاش مجدانه پزشکان و کادر درمانی، دکتر خسروی امروز دار فانی را وداع گفت و به جمع همکاران شهدیش پیوست.
 
تاکنون ۱۳ نفر از کادر درمانی بیمارستانهای مشهد شامل پزشکان متخصص، عمومی، پرستاران و دیگر گروههای پزشکی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین