پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:10 - 1399/05/27

پایش فقر صاحب رئیس شد

با حکم رئیس کمیته امداد، ابراهیم باغبانی به عنوان «رئیس مرکز پایش فقر و شناسایی نیازمندان» در کمیته امداد منصوب شد.
به گزارش کارگر آنلاین ، متن حکم سیدمرتضی بختیاری برای انتصاب رئیس مرکز پایش فقر و شناسایی نیازمندان به شرح زیر است:
 
«برادر ارجمند جناب آقای ابراهیم باغبانی
 
با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده، به موجب این ابلاغ جناب‌عالی را به مدت دو سال به عنوان رئیس مرکز پایش فقر و شناسایی نیازمندان در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نمایم.
 
بر این اساس انتظار می‌رود با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و تحولات مورد نظر هیات محترم امنا با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه اخلاقی و ارزشی، انقلابی و جهادی، دانش‌گرایی و تحول‌خواهی، قانون‌گرایی و انضباط اداری و استفاده بهینه از بیت‌المال و با اتکال به قدرت لایزال الهی برای رسیدن به اهداف نورانی این تشکیلات انقلابی، گام‌های اساسی بردارید.
 
رصد و ارزیابی فقر در نقاط مختلف کشور مبتنی بر متغیرهای بومی و منطقه‌ای، اصلاح فرآیندها و ارائه الگوهای نوین در شناسایی نیازمندان، تهیه نقشه جامع جغرافیایی فقر، ارائه راهکارهای مناسب جهت تخصیص منابع و هم‌افزایی و ارتباط مستمر با مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی در جهت بهره‌مندی از آخرین دستاوردها، با احصاء دقیق مولفه‌های اثرگزار بر فقر ضمن انجام تحلیل‌های مرتبط و متناسب با اقتضائات امداد امام (ره) از جمله اقدامات مورد انتظار می‌باشد.
 
امید است تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایتمندی مقام معظم رهبری فراهم گردد.»
 
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین