پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00003:40 - 1399/06/02

بهترین گیاهان دارویی برای پرورش در خانه

خبرگزاری میزان- گیاهان دارویی برای درمان بیماری‌های مشترک مفید هستند و پرورش این گیاه هان در خانه یک باغچه دارویی برای شما به ارمغان می‌آورد.

خبرگزاری میزان - همشهری آنلاین نوشت: پرورش ۶ گیاه دارویی در خانه به فضای زیادی احتیاج ندارد و به راحتی می‌توانید در گلدان کنار پنجره یا یک بالکن کوچک آن‌ها را پرورش دهید.

بسیاری از گیاهانی که از آن‌ها برای طعم دادن به غذا‌های خود استفاده می‌کنیم دارای مزایای دارویی اثبات شده‌ای هستند و ترکیبات ضد التهابی، ضد قارچ و ضد باکتری دارند. خواص شناخته شده این گیاهان در برطرف کردن نیش حشرات، دفع سموم بدن، تنظیم دستگاه گوارش و یا تقویت سوخت و ساز بدن چیزی شبیه معجزه است.

علاوه بر اینکه بسیاری از آن‌ها طعم و عطر غذا را نیز بهتر می‌کنند حتی می‌توانید از آن‌ها برای داشتن خوابی خوب استفاده کنید. این اینفوگرافی مشاوره‌ای است در مورد آنچه که می‌توان پرورش داد. همه این گیاهان به راحتی در یک گلدان رشد می‌کنند؛ می‌توانید بذر آن‌ها را پرورش داده و یا نهال و گیاه کوچک آن‌ها را خریداری کنید.

داشتن یک باغچه دارویی چیزی بیش از دارو برای شما به ارمغان می‌آورد؛ گیاهان از احساس لمس گرفته تا طعم و رایحه تجربه طبیعی بی‌نظیری به ما هدیه می‌دهند. با این شش گیاه شروع کنید و به زودی مجموعه گیاهان خود را بزرگ‌تر کنید:

بیشتر بخوانید: خطر انقراض در کمین گونه‌های گیاهی پیازی

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: میزان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین